הליך משפטי ונאשם נכלולי

הליך משפטי ונאשם נכלולי

בעזרת השם מי שימצא אשם יורשע וישלם.

חוץ מזה, כבר הסבירו פעם לאיוב אבינו את אפסות בינתנו, כוחינו והשפעתו. במילים אחרות, לא כל תחינותינו למרומים מתקבלות ומבוצעות ללא דחיות או קצת השהיות תמוהות. הנה לדוגמה, על פרשת הצוללות אנו יודעים ויודעות מאז שנים רבות, אבל רשמית עוד את חקירות ממלכתיות אלא רק הצהרות עם כוונות.

למרבה הצער, גם בדמוקרטיה רעועה שסבלה משחיתות נוראה והסתה לשנאה התוצאה אינה בידי הבוחרות והבוחרים אלא כנראה בידי השוכן במרומים שגם מכונה- השכינה, זו שהכל לכאורה ברצונה. כמובן שלא הכל פוליטיקה בעולמה. שהרי יש גם השגחה עליונה.

כידוע למי שיודעת ויודע, עד היום כל שומרי ושומרות הסף במדינה התנהגו כאילו מניעה אותם ואותן אהבה כנה לנאשם בשלל כיתבי אשמה, זה שגם חשוד בבגידה בשלום האומה בעבור עמלה אישית שמנה בלי שמישרד הביטחון ידע.

היחידי שהעז לגלות לנו שמתן רשות לעבריין סדרתי לשבת בהנהלת המפעל הלאומי הוא כשל מוסרי נוראי היה השופט האמיץ מני.

נו, טוב. נראה בשל חטאו הנוראי השופט התפוטר לאחר זמן יחסית קצר, שכן כולם וכולן הבינו מהצהרותיו שהשופטת העליונה טענה שההחלטה לכאורה התקבלה פה אחד, וזה קצת סותר את מה ששותפה אמר בפרהסיה.

בעברית קלה, מי שהעז לספר לנו שיש בעייה משום מה איבד את העבודה ופרש בשתיקה, כאילו שלהיות שופט עליון זה משעמם, או שהפרנסה לא מספיק טובה.

האם יתכן שהנוכל הסדרתי ריגל לא רק אחרי יריבו בני לפני שסיפר בגאווה שמי שכביכול אשם זה המודיעין האיראני? יכול להיות שהעבריין סוחט בעזרת מידע סודי, מביך ואישי את כל מי שמפקח ומפקחת על עבירות בשירות הציבורי?

טוב שהחל ההליך המשפטי, שכן זה מרמז על האפשרות שבמקום למשוך לכולן וכולם בחוטים הנאשם כעבריין סדרתי עכשיו בעצמו מסובך באופן פלילי

קישור למאמר בשם- תמה הדחייה, המריחה והשהייה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- מי מפחד מועדת חקירה? מדוע? קישור למאמר בשם- חשד לבגידה מצדיק חקירה? קישור למאמר בשם- ביעור שחיתויות וחקירות מעמיקות. קישור למאמר נושן בקפה דמרקר, שלמרבה הצער נסגר, בשם- בקרוב נעבור ממתנות לצוללות. קישור למאמר בשם- מי מונע ועדת חקירה? למה?. קישור למאמר בשם- למה יש חשודים ואין חוקרים? קישור למאמר בשם- דרושה ועדת חקירה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן