המוצא נמצא במגילה ובתורה

המוצא נמצא במגילה ובתורה

חיסולים ממוקדים רק מביאים מחליפים שלעיתים הם יותר גרועים. הבעייה שנותרת לאחר הצלחת כזה מבצע היא עוד הסתה לשנאה, שאיפה לנקמה וחוסר רצון לפשרה והסדרה.

זה לא ממש ריאלי לחשוב שאם נמשיך לחסל אנשים מסוכנים זה ישנה את התמונה. סך הכל, עד היום עברנו ממלחמה למבצא ולא קיבלנו רגיעה. פעם שרון עבד מאוד קשה כדי לנקות את עזה, והיום המצב הרבה יותר מסוכן וגרוע, כך שכנראה הבעייה לא חוסלה.

המצב הזה נמשך מאז קום המדינה, ורק עם המדינות שעימן עשינו שלום אין שום בעייה כבר תקופה מאוד ארוכה.

בעברית קלה, אין לנו יותר מלחמות או בעיות ביטחוניות עם ירדן השכנה ומצרים הגדולה. יש שיתוף פעולה ביטחוני גם עם הרשות השכנה, וסכנה מטרידה בעצם קיימת רק מצד אלה שעמם עוד לא חתמנו בחיוך מול מצלמה.

מה המסקנה? נראה שהפיתרון האמיתי הוא הסדרה, שכן היא תמיד מובילה לרגיעה. למעשה, זה גם חזון המדינה והוא יפתור את הבעייה.

מאוד חבל שהכנופייה העבריינית שהודחה סירבה לשלום או הסדרה וזממה לספח מיליוני מוסלמים למדינה, אולי כדי לשמור על אופייה. סך הכל, הרעיונות ההזויים והמסוכנים הללו אינם חוקיים וגם עומדים בסתירה מוחלטת לכתוב במגילה שהקימה בית חדש לאומה.

מי מאמין שהכנסת עוגייה לחולה שסובלת במחלקה זה איום על אופייה היהודי של המדינה? מי מאמין שסיפןח מיליוני מוסלמים למדינה יביא לנו ברכה? מי שואף להנציח את מעגל האיבה או חלילה לבצע טיהור אתני, שזה קצת דומה לשואה?

בקיצור, אלימות לא תפתור את בעיית השנאה, ושקרים מגוחכים לא יטהרו בגידה בחזון המדינה בעבור הבטחה שלא תתגשם למשרה רמה.

הקיצוניים נורא מפחדים מהסכמים שכן שלום יהרוס להם את הפרנסה, המעמד והשליטה, את יכולת ההסתה לשנאה וגם את ההזדמנות לחטוא למצוותו של אלוהים ולנסות להזיק ליצירים באמצעים אלימים וקטלניים.

צריך לנסות לא להתרשם מהסתה ולהביט לבד במה בכתוב בתורה ובמגילה. כל השאר זה הנדסת תודעה וניסיון רמייה והונאה לצרכי פוליטיקה.

כשיש סיכוי לפשרה והסדרה הקיצונים עושים ככל יכולתם להצית וללבות שנאה שכן הם יראים שבלי מלחמה מתמידה הם יזכו להזנחה, יורדו ממשרה רמה יועברו לתא או סתם ישלחו לעולם הבא.

קישור למאמר בשם- נאשם בפלילים אישר לממן טרוריסטים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “המוצא נמצא במגילה ובתורה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן