המושחתים סופרים ימים

המושחתים סופרים ימים

הקרב הדמוקרטי ששודר היישר מהמליאה הדחוסה נראה ממושך, מייגע ומר.

הנציגים המסורים והנציגות החרוצות ישבו או צעקו במשכן עד מאוחר, ובסוף התקציב עבר.

מה אפשר לומר? טוב שאחרי שלוש שנים בהן הנאשם בפלילים מנע מאיתנו תקציבים והתעלל בתושבות ובתושבים שוב אנו חוזרים לפסים.

זה מצויין שלמשרדי הממשלה המורעבים יהיו תקציבים. שוב יהייה ניתן לממן בתי חולים, בתי ספר לילדים, תרופות לחולים וכמה רופאים נוספים בעבור המאושפזים במצב קשה בגלל חשש קל מחיסונים יעילים.

הנה ציטוט בעל משמעות, במיוחד בעבור הנאשמים בשחיתות, כזבנות, חמדנות ועבריינות:

הצבעה מרתונית בכנסת: אושר התקציב לשנת 2021

עד כאן ציטוט קצר שמראה שמעכשיו המצב כנראה רק ישופר.

מה אפשר לומר? מי שקצת דאג בטח עכשיו חש יותר רגוע ומאושר, אבל במציאות ניצחון במערכה מבדרת אחת לא תמיד אומר שהקרב נגמר.

למעשה, דומה שהסיפור לא יתם עד שנאשם לא יעצר. מסיבה זו, בשלב זה צריך לסיים את העבודה, לנצל הצלחה, להגשים את המשימה ולא לוותר.

ועדת החקירה לעניין האסון הנורא במירון בקרוב תגלה לנו שדרעי ביקש לשחק באש, השר ששמו דומה לחנה התגמש והנאשם הפלילי אישר לסכן חיי יהודים בלי להתבייש. במילים אחרות, ארבעים וחמש משפחות שכולות בקרוב ישמעו מי אחראי ישירות למותם המיותר של עשרות.

ועדת החקירה בנושא כלי השייט והצוללות כנראה תוציא מסקנות מדהימות, ויתכן שייחסף לציבור ההמום שהכזבן הסדרתי בגד בביטחון הלאומי בעבור עמלות שמנות, ולמרקל יש ראיות.

שר המשפטים כנראה יעביר חוק שמונע מנאשמים בפלילים לרדות באזרחיות ובאזרחים, וגם זה יעזור במלחמה כנגד עבריינים מסוכנים. כמובן, יש גם כמה משפטים פליליים שעדיין נמצאים בהליכים, אבל בדרך כלל טוחני הצדק לא ממהרים.

בשלב זה עדיין לא ברור איזה מהפרשות הרבות תהייה הראשונה שתשים סוף לסיפור אבל אחרי הדחתו הסופית של הנאשם, זה שניהל בצורה תזזית, כוחנית ועבריינית את המדינה העברית, נראה שתבוא לנו תפנית חיובית.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הקרב האחרון להושעת החזון לציון. קישור למאמר בשם- תקציב למדינה וניקוי האורווה. קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “המושחתים סופרים ימים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן