הסדרים נורא מפחידים טרוריסטים

הסדרים נורא מפחידים טרוריסטים

למרבה הצער, בכל פעם שיש ניסיון של מתונים רגועים שחושבים על העתיד וטובת הילדים לעשות הסכמים מועילים קמים זדים וקיצונים שמתפרנסים משנאת אחרים ומנסים לקלקל את החגיגה באמצעים אלימים וקטלניים.

כנראה שלפני החתימה של ההסכם היעיל עם הפלסטינים בשנות התישעים כל אלה שחיים מתקציבים שמגיעים לממן פגיעה ביהודים מאוד דאגו שאם חלילה יהייה שלום הם יהייו מובטלים, מרוששים ומוקצים. מסיבה זו, במקום לעשות שלום כמצווה בכתובים טרוריסטים רצחניים עשו ככל שביכולתם לחבל במאמצים להציל חיים ולהגיע ליחסים מכבדים.

מסיבה זו, לפני הסכם אוסלו שעד היום מציל חיים מתנגדי השלום פוצצו אוטובוסים וגם כמה מופרעים אובדניים במאמץ להדגים עד כמה הקיצונים האלימים מסוכנים ומזיקים, ושהם בעצם פושעים רצחניים ועבריינים.

אתמול הגיעו ארצה שרי חוץ ממדינות ערביות מתונות מתוך כוונה להתארגן כנגד קבוצות אלימות, תוקפניות וכוחניות. כמו תגובת רפלקס שאינו בשליטה, מיד יצאו כל הטרוריסטים מהחורים כדי לעשות מאמצים לחבל בדיונים, לקלקל את האווירה הטובה ולנסות שנמשיך בסיכסוכים אלימים שכן זה מביא להם המון מזומנים.

ציטוט:

פסגת הנגב תימשך למרות הפיגוע בחדרה; לפיד: “קיצונים אלימים מנסים להטיל אימה”.

שרי החוץ של ארצות הברית, איחוד האמירויות, בחריין, מרוקו ומצרים גינו את הפיגוע. לפיד: “ניסיון לפגוע במרקם החיים כאן, נעמוד ביחד בנחישות עם בעלות בריתנו נגד כל מי שינסה לפגוע בנו”.

עד כאן ציטוט.

כזכור לזוכרות ולזוכרים, הסכמי שלום עם הפלסטינים נחתמו על אף הפיצוצים הנוראיים, ומאז יותר מעשרים שנה אנו משתפים פעולה עם מנגנוני הביטחון הפלסטינים במאמץ יעיל ועיקבי ללחום בקיצונים ובטרוריסטים.

אין פלא שהזדים התוקפניים רוצים להראות שהם אלימים וכועסים, שכן הסדרים יעשו מהם פושעים מובטלים. מצד שני, רוב האנשים הם כן שפויים ורוצים לגדל ילדים ולא סתם לרצוח אזרחים תמימים בגלל קשיים אישיים, רצונות אובדניים או תירוצים פוליטיים שאולי יוציאו את המופרעים גיבודים.

במציאות, כל מי שמנסה לפגוע ביהודים בסוף מנוטרל, כמצווה בכתובים, ולכן בתום התהליך המדיני כנראה שלא ישארו הרבה קיצונים מופרעים, ונוכל להתקדם בחיים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- נראה שהאומה שבה לנתיבה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “הסדרים נורא מפחידים טרוריסטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן