הסכם החלוקה לא תלוי בפושע

הסכם החלוקה לא תלוי בפושע

הנאשם בפלילים לא סר מרע, לא עשה טוב, לא ביקש שלום ולא סגר הסכמים מקומיים שיבטיחו את שלומה של מדינת היהודים.

במקום למלא את חובתו הממלכתית ולקיים את שבועת האמונים הפושע פעל ממניעים אישיים, הסתבך עד צוואר בפלילים, וזה מאוד מזיק וקצת לא נעים.

העבריין הסידרתי קיבל רווחים אישיים ממכירת אמצעים מסוכנים ליריבים אפשריים בלי שבמשרד הביטחון יודעים, הוא אישר העברת המון מזומנים לטרוריסטים רצחניים שגרמו לנו אסונות מזעזעים, ואין בכוונתו להפסיק את המלחמה בעזרת הסדרים, כנראה משום שברור לו שבתום המערכה יבואו לו עונשים חמורים.

בצר לו, הוא מנסה להתחזות למושיע היהודים, לכאורה מפני המזימה הנוראה להגשים את חזון הציונים המייסדים לשלום עם השכנים, ומפריח הצהרות נפוחות, סרבניות ולוחמניות למיקרופונים.

ציטוט:

נתניהו בהחלטה “הצהרתית”: מתנגדים לניסיון לכפות עלינו הכרה במדינה פלסטינית.
בתיאום עם גנץ שהגיע לראשונה זה חודש לישיבת הממשלה, העלה רה”מ החלטה “הצהרתית”, על רקע התוכנית האמריקנית: “נוסיף להתנגד להכרה חד-צדדית”. בהצעה, שאושרה פה אחד, אין שלילה מפורשת של מדינה פלסטינית.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, סרבנות להגשים את חזון המדינה לשלום בשכונה מראה שראש הכנופייה מעדיף מלחמה, וזו בעייה לאומית מאוד חמורה שגם סותרת את חזון הדמוקרטיה.

חוץ מזה, העולם כנראה זוכר שמדינת ישראל קמה בארבעים ושבע לאחר שהסכימה לחלוקה. מסיבה זו, סביר שבקרוב הוא גם יצביע בעד השלמתה של ההחלטה. אומנם הערבים תקפו את הישראלים והתנגדו לקיומם העצמאי בסביבה, אבל למרבה ההפתעה העברים ניצחו.

בעיקבות הניסיון לחסל ולהשמיד את ציון,חלק מהתוקפים הפכו לפליטים שמאשימים את המנצחים.

בלי להתייחס בכבוד והבנה לפלסטינים שהם באמת אומללים, מקופחים, מיואטשים וזועמים, יהייה קשה להבין מדוע הם חשים מסכנים, נצורים, מאויימים, כועסים וחסרי ישע כנגד כוחות יותר חזקים. השאיפה להשמיד את היהודים המעצבנים ששבו לירושלים לא צלחה עד עתה, ולכן אולי עדיפה הסדרה שתפסיק את מעגל המלחמה.

דעתו המבוהלת של הנאשם בשלל כיתבי אשמה לגבי הסוגייה, שלא נפתרה על ידיו עד עתה, לא ממש תשנה את המציאות המרה. ההיסטוריה תראה למי שמתעניין בה שבמשמרת שלו ירשם אסון נורא, וכנראה גם מפלה מדינית איומה.

מצד שני, טוב לחשוב שהסדרה בשכנונה בעצם מאוד תעזור לנו לחיות בשלווה יותר בטוחה, וזה גם חזון האומה שכבר מספיק סבלה.

ברור שהקיצונים, הגזענים הלוחמניים והסרבנים המרדניים יתנגדו להסדרים או להקים מדינה לשכנים, וגם ישמיעו קלות רמים, אבל חשוב לזכור שלא הם אלה שמחליטים. גם מגילת העצמאות כבר נכתבה, ואי אפשר לעשות בה שינויים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הסדרים יותר נעימים מעימותים. קישור למאמר בשם-עזרה בינלאומית לדמוקרטיה הציונית. קישור למאמר- מלחמה תדחה הרשעה? קישור למאמר בשם- הפושע מסתבך עם אמריקה? קישור למאמר בשם-מהמרים בחיים של אחרים. קישור למאמר בשם- קדושת החיים ונאשם בפלילים. קישור למאמר בשם- מלחמה לא תביא רגיעה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן