הסכנה בגישה השגוייה של הכנופייה

הסכנה בגישה השגוייה של הכנופייה

הנאשם הפלילי, שהוא גם עבריין נכלולי וכזבן סידרתי, הביא לכנופיית הממשלה פושע מורשע, שהוא גזען תוקפני וסרבן מרדני. הדבר התמוה נעשה על ידי ראש החבורה לצורך פוליטי, כנראה במטרה לגייס לעצמו תמיכה שתמנע הרשעה וישיבה במתקן כליאה ציבורי.

ככתוב במגילת העצמאות שהצהירה על הקמת דמוקרטיה יהודית בציון, הגישה הרשמית של מדינת ישראל היא לביטחון, שיוויון והסדר שלום במזרח התיכון.

למרבה הצער, הסתה לשנאה, סרבנות לפשרה ורצון במלחמה מתמידה היא מישנתה של הכנופייה שבעזרת הסתה לשנאה וליבוי חרדה השתלטה על ההנהלה . בעברית קלה, דרכה של הקואליציה מהווה בגידה בחזון המדינה, וזו בעייה מסוכנת ונפיצה.

במקום להסכים להסדר עם השכנים המתונים שמסכימים לכך הקיצונים מערימים קשיים, וזה די מעצבן את חברינו האמריקאים, אלה שבהם אנו תלויים. לסרבנות כפויית טובה יש מחירים, והדבר מעורר חששות קיומיים קלים.

ציטוט:

מאחורי הקלעים של העסקה עם ארה”ב: “ישראל ביקשה עוד נשק, האמריקנים אמרו – נחשוב על זה”.

מנכ”ל משרד הביטחון אייל זמיר ביקר בוושינגטון ונפגש עם צמרת מערכת הביטחון האמריקנית. על הפרק: קיצור משך ייצור ואספקת פצצות וטילים לשימוש צה”ל. האמריקנים השיבו כי הסוגייה תיבחן.

עד כאן ציטוט.

במילים אחרות, הכרזות מזעזעות על רצון לבצע רצח עם באמצעות נשק שקיומו לא אושר מעולם, סרבנות להסדרים אזוריים או כינוסים נילהבים של קיצונים הזויים שקוראים להפר חוקים בינלאומיים, שואפים לבצע גירוש המוני ולהתנחל בשטחים של אחרים מאוד מזיקות לביטחונה ושלומה של מדינת היהודים.

סך הכל, בלי תמיכת ידידינו האמריקאים נהייה חשופים להמון סיכונים וסיבוכים, ולא ממש בטוח שכדאי לתת לקומץ קיצונים, פושעים ועבריינים לסכן את שלומם וביטחונם של כל הישראליות והישראלים.

בלי לעורר יותר מידי חרדה אפשר לומר לפרהסיה בשלווה רגועה שלא כדאי שהכנופייה תגרום למשבר עם אמריקה. עדיף לשתף עימה פעולה וגם לפעול לאור חזון המדינה, אחרת חלילה תבוא לנו סכנה גדולה.

הערה אחרונה: כתבתנו בינה מייצרת איורים מזוייפים והזויים אבל היא בעצם רק מכונה. במציאות, המפקד בתמונה אינו באמת מנהיג אמיץ, נחוש, נערץ ומלא תעוזה. למעשה, הפושע המסכן לכאורה ניסחט בהצלחה על ידי מורשעת לקוייה ושותפים חמדניים, שכמוהו מצפצפים על המדינה, דרכה וחוקיה על אף שבועת הנאמנות שניתנה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הכנופייה מתנגדת לחזון המדינה? קישור למאמר בשם- מרד בחזון לציון יביא אסון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “הסכנה בגישה השגוייה של הכנופייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן