הספירה לאחור החלה

הספירה לאחור החלה

שלום ישראל והרי החדשות ועיקרן תחילה:

איראן מהרהרת בגורלה לאחר שהוסבר לה שהסבלנות למעלליה פקעה. מקורות עלומים מסרו שהעניין כנראה יסתיים בתוך שבועות ספורים, אבל מחמת הצינעה לא יאה לומר דברים נוספים.

הנאשם בשלל כיתבי אשמה לכאורה מבין לאחר ביקור במספרה שהוא מסובך עד צוואר בערכאה, לא ממש אהוד על הפרהסיה שמאוד סבלה, ועוד לא דיברנו על שתי ועדות חקירה שיגרמו לקריירה יותר מידי ארוכה ומזיקה להסתיים בתא.

ועתה נעבור לחדשות בהרחבה, שכן למי חטא יש סיבה טובה לדאגה וחרדה קיומית קלה, והחגיגה רק מתחילה.

יש אפשרות די סבירה שהאיראנים לא מבינים מסרים בוהקים ורועמים שמגיעים ממרומים בלילות חשוכים ולכן בוצעה לאור היום הדגמה קטנה, אבל בצורה שחלילה לא תעורר מבוכה.

ציטוט:

העובדה שישראל מצליחה לפגוע במטרות בשטח סוריה למרות שהן מוגנות על ידי מערך הגנה אווירית חדיש מתוצרת התעשיות הצבאיות הרוסיות פוגע במוניטין של הייצוא הצבאי הרוסי ובייצוא הביטחוני הרוסי, שהוא מקור הכנסה החשוב לכלכלת רוסיה. סביר להניח שנושא זה עלה לאחרונה בשיחות בין גורמים רוסים וישראלים, בין השאר בשיחות של הנשיא ולדימר פוטין וראש הממשלה נפתלי בנט. תקיפה באמצעות טילי קרקע קצרי טווח ומדויקים לא מביכה את הרוסים באותה מידה.

ציטוט עם ציטוט.

מה אפשר לומר? זה מנומס ומתחשב לא להביך את הרוסים בזמן שמשמידים אצל הסורים משלוחים איראניים שנועדו ללוחמי החיזבאללה הלבנונים.

המערכה בשנים האחרונות נעשית בעצימות נמוכה, שזה אומר שאנחנו משמידים מטרה אחר מטרה בסבלנות רגועה. מצד שני, במזרח התיכון קשה לנבא מה יהייה סוף ההצגה, ולכן כדאי לחכות לפרק הבא.

עוד ציטוט:

גנץ הגיש לממשלה את ההצעה לוועדת חקירה בפרשת הצוללות.

עד כאן ציטוטים שמראים שאנו כנראה חוזרים אט אט לפסים. כאמור, רק החוטאים כנראה קצת מבוהלים, אבל ככה זה כששוגים ומזיקים להרבה אנשים מטעמים אנוכיים במשך שנים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- קווים אדומים והצדקה למעשים. קישור מאמר בשם- איומים מנומסים ותחנונים לדיונים. קישור למאמר בשם-גולשים מדיבורים למעשים. קישור למאמר בשם- יש מדיניות של עמימות? קישור למאמר בשם- לבינתיים איראן עדיין כאן. קישור למאמר בשם- מריחת זמן וענני עשן לבן. קישור למאמר בשם- כל האופציות ועוד כמה אפשרויות. קישור מאמר בשם- זה נימוסי להתריע לפני צעד סופני. קישור למאמר בשם- לפעמים אמצעים נוראים נעשים כשרים. קישור למאמר בשם- מותר לקום על הקמים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן