הסתה למען חזון האומה זה רע?

הסתה למען חזון האומה זה רע?

קשה מאוד להסית עשבים שמאלנים ושוחרי שלום, כמצווה עלינו בכתובים, לבצע מעשים אלימים או לא חוקיים לצרכים פוליטיים אנוכיים ושתלטניים של מסיתים.

למרבה הצער הציניות והציונים הם מוסריות ומוסריים, תרבותיות ותרבותיים. חוץ מזה, במקום לפעול כעדר מוסת או צייתני הדמוקרטיות והדמוקרטים נהנות ונהנים לחשוב באופן עצמוני, אישי וחופשי.

לפיכך, אין ברירה אם רוצים שהמדינה תשוב לחזונה אלא להסתפק בהפצת הסתה מילולית כנגד עבריינים, חוטאים ומושחתים סדרתיים. צריך לעשות זאת בהתמדה נחושה, בתקווה לישועה בצורת שינויים דמוקרטים אזרחיים שאינם הרסניים.

ציטוט:

מה שעשה את מלאת ההסברה המעייפת קלה ומהנה הוא שכל התורה כולה בעצם כבר כתובה, רק צריך היה להזכיר לאומה העסוקה את דרכה וחזונה בחילונית צחה, ולעשות זאת ללא הפוגה על אף מחאותיה של המקלדת הרצוצה.

מסתבר שאחרי כמה אלפי הסברים מנומקים ובעזרת ההרגלים המגונים של עבריינים סדרתיים סוף סוף מתקרבים ליעדים.

לא ברור אם הסתה טרחנית לשיבה לדרכה של תורה וחזון המדינה בפרהסיה או הנטייה של העבריין הסדרתי לסבך עצמו בעבירה אחר עבירה זו הסיבה לנפילה מאיגרא שהושחתה וסרחה לערכאה רמה, אבל בכל מקרה ההתפתחות מעוררת תקווה.

עד כאן ציטוט, ובעזרת השם, החוק והדמוקרטיה, הנבואה,מלאת התקווה תהפוך למציאות נטולת שחיתות או עבריינות.

קישור למאמר בשם- הסברה עובדת בערך כמו הסתה. קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר. קישור למאמר בשם- והרי התחזית: הנבואה הפכה מציאותית. קישור למאמ בשם- שובה של התקווה. קישור למאמר בשם- המושחתים סופרים ימים. .קישור מאמר בשם- צילצולי אזהרה והתפקחות מרה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “הסתה למען חזון האומה זה רע?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן