הפרעה ובושה קלה בערכאה

הפרעה ובושה קלה בערכאה

לא כל מי שמורשע בערכאה, עוסק בהתעמרות שחוזרת על עצמה בהתמדה, בהשתוללות חסרת שליטה ותקיפה, בהונאה, ברמייה או בגניבה במודע סובל מליקות נפשית קלה. למעשה, לפעמים הדברים נעשים בדיעה צלולה, מתוך קשיים לשלוט בתאווה או סתם בכוונה רעה.

אומנם, פרקליט המשפחה ביקש בצינעה שקטה לתת הנחה משפטית לפושעת הסידרתית בטענה שהיא קצת מוזרה, שלא לומר משונה, אבל הבקשה להוכיח את הנקודה בעזרת מכתב ממומחה כדי שיהייה ביסוס לאמירה משום מה סורבה בבהלה, אולי מחמת הבושה שבחשיפת עובדה עלומה שכבר הביאה יותר מכותרת יחידה לעיתונים במדינה במשך תקופה, ובהתמדה.

אולי אפשר להבין את זה. סך הכל, מה יותר מביש? לחטוא כמעשה של שגרה ולקבל הרשעה עם הנחה גדולה ורחומה מחבר של המשפחה או שהמדינה תדע שיש בעיות משמעותיות בתיפקודה של נפשך?

ציטוט:

שרה נתניהו צפויה להיחקר באזהרה.
בפגישה, שתחילה הוכחשה, ניסה עו”ד יעקב וינרוט לשכנע את היועמ”ש וינשטיין לא לחקור את אשת רה”מ: “התיק חלש, יש לה בעיה נפשית”. וינשטיין ניסה להסתיר את הפגישה – ולבסוף נאלץ להודות שהתקיימה.

ציטוט:

משפט הדיבה של ראשי הממשלה לשעבר מגיע לשיא: בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובנם יאיר מעידים בזה אחר זה במסגרת התביעה נגד אולמרט על שכינה אותם “חולי נפש”. נתניהו: “לא ראיתי מנהיג בעולם שמתנהג כך”. שרה נתניהו הכחישה כי אושפזה באוסטריה: “אינני חולת נפש”

עד כאן ציטוט מהכחשות נמרצות ופגישות גישוש מעניינות.

לסיכום, עורך הדין של המשפחה ביקש לדעת אם תהייה הנחה בעזרת שימוש בטענה שהלקוחה אינה לגמרי שקולה, אבל אז לא הסכים להציג הוכחה לטענה.

זמן מה לאחר ההרשעות בערכאה, ההדחה ועוד כהנה וכהנה דוגמאות להתנהלויות תמוהות, משונות ומוזרות, המשפחה התבקשה לבוא לערכאה ולנסות להוכיח שם את תקינותה, יציבותה ותיפקודה.

עד כה, המורשעת הלקויה בעיקר צורחת באולם, שלא בתורה, שלכאורה אין בעייה, אבל היא מסרבת להביא אפילו בדל של ראייה רפואית מאבחנה לעובדה שהיא כביכול שקולה, צלולה ורגועה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- .שריפת המדינה זו מזימה שפויה?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “הפרעה ובושה קלה בערכאה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן