התשובה לאלימות היא גינוי כזו התנהגות

התשובה לאלימות היא גינוי כזו התנהגות

והרי כמה ידיעות שמכילות תובנות יהודית עתיקות שכן עד עתה אולי הן לא היו לגמרי מובנות או מספיק ברורות למאמינים שהוסתו בזדון יזום על ידי עברייניים פליליים מסוכנים, נכלוליים ואנוכיים.

רגיעה חמימה עדיפה על סופה עזה. שלווה חסרת דאגה עדיפה ממלחמה. אהבה עדיפה משנאה. התחשבות וסובלנות עדיפות על גזענות ואלימות. כבוד לבריאה עדיף מהריסתה.

יתכן שהלעיל קצת מפתיע את כל מי שהוסת והוסתה לשנאה, או להתנשאות כוחנית ומשפילה של קבוצת אוכלוסיה שלמה, כאילו הרב חסדו לא ברא גם אותה.

על הנייר בדמוקרטיה כולם שווים, אבל בפועל את המיעוטים אצלנו משמוצים, מפלים ושונאים, ממש כמו שפעם עשו ליהודים הנרדפים. למעשה, יתכן שלהיות פלסטיני בישראל נעים בערך כמו ללכת עם טלאי צהוב בזמן כיבוש הגרמנים.

מוזר שעם שסבל יותר מכולם אפליה, רדיפה, ביזה, הגבלה, הגלייה והשמדה עשה בעצמו תחת שילטון הנאשם בפלילים לאחרים את מה שלנו היה לא נעים משך אלפי שנים. כזכור לזוכרות ולזוכרים, ההנהלה שסולקה האשימה ללא בדיקה אוכלוסיה שלמה בכל שריפת קוצים קטנה או לכאורה בעידוד כל מופרע שרצה להתאבד בגבורה.

טוב שציונים אחראיים, שקולים ומוסריים הדיחו את כנופיית העבריינים שלא ממש מתמצאים בעיקרי תורת היהודים, אולי בגלל שהם רשעים חמדניים שלא מכבדים חוקים.

ציטוט:

המלך עבדאללה להרצוג: מגנה את האלימות בכלל צורותיה.

הנשיא הרצוג מקיים את ביקורו המתוכנן אצל המלך עבדאללה בעמאן, למרות הפיגוע אמש בבני ברק בו נרצחו חמישה בני אדם.

עד כאן ציטוט שמראה ששבנו לדרכה של הציונות. עוד לא הסתיימו משפטי השחיתות והעבריינות, אבל כבר עכשיו נראה די בוודאות ששבנו לשפיות, תרבותיות התחשבות ואנושיות.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- ציונים מופלאים, יעילים ואחראיים. קישור למאמר בשם- נראה שהאומה שבה לנתיבה. קישור למאמר בשם- הסדרים נורא מפחידים טרוריסטים

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן