זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר

זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר

הרבה זמן נעשה מאמץ להתריע מפני הנוכל הכזבן שהפך עצמו לנאשם כעבריין. מה לעשות שלא תמיד כולם וכולן מייד מקשיבות או מקשיבים לאזרח הקטן.

כנראה שכך הוא המצב כאן, ואולי מסיבה זו עם השנים התפתח בארץ המנהג היעיל והנושן של הפיכת שולחן.
למרבה הצער, אנשים שאינם כוחניים, אלימים או תוקפניים לא אוהבים להשתמש באמצעים פסולים או כאלה שמזיקים לאחרים, ולכן היה צורך לומר דברים קשים, מטרידים וביקורתיים בעזרת חרוזים קלילים ומשחקי מילים כדי לשמור על הליכות ונימוסים.

עברו עשר שנים מאז התחיל המסע המילולי להדחת הכנופיה שהשתלטה על המדינה. פעם יאיר קיבל התרעה אחרי אזהרה, וללא קשר היה הראשון שחבר לכזבן הסדרתי, ונכווה. נו, טוב. לפעמים לומדים בדרך הקשה.

היום המצב כבר קצת לגמרי השתנה לטובה, שכן הנאשם הפלילי מסובך עד צוואר בערכאה, והוא לא מנהל את המדינה כאילו הייתה ממלכה שנשלטת בזרועה נטויה על ידי מורשעת לקויה.

למעשה, מאז שהמודח גורש מהשררה כבר לא מאשרים מכירת נשק מסוכן למדינות ערביות בעבור עמלות אישיות שמנות בלי שמישרד הביטחון ידע. חוץ מזה, אין סגרים, אין טילים, והשוטרים הפסיקו לתקוף אזרחיות ואזרחים בהוראה שלכאורה הגיעה מנאשם בפלילים.

מה אפשר לומר על השיפור הניכר? זה ממש נהדר

הדבר היחיד שטרם נגמר במחזה המתמשך הזה הוא לראות את הטקס המפואר בו העבריין מושם במעצר לפני הרשעתו והכנסתו למאסר.

אומנם כבר יש התקדמות, אבל משום מה הנוכל עדיין מתנייד בחופשיות, מחבל בהליכים, ממשיך להפר חוקים ופוקד לגרוס מסמכים שעשויים להיות מפלילים. בנוסף, הוא גם פוגש עדים להנאתו, מפריח השמצות מופרכות וארסיות כנגד יריבים, ובקיצור,עושה חיים.

עד מתי יעלוזו רשעים ונוכלים חשודים? למה לא שומעים דבר משר המשפטים? מה, זה לא קצת מפריע לו שנאשם בפלילים ממשיך להפר חוקים ולפגוע בהליכים? הרי כולן וכולם יודעים שמחובתו לפקח על קיום הנהלים, והוא לא משמיע ציוצים? למה? הסלחנות המשונה כלפי עבריינים סדרתיים תעזור לו בסקרים?

עד שהנאשם לא יעצר המאבק הציבורי נגד השחיתות והעבריינות לא יגמר. הגיע הזמן שנעבור למשהו אחר, טוב יותר.

קישור למאמר בשם- חשד לבגידה מצדיק חקירה? קישור למאמר בשם- ביעור שחיתויות וחקירות מעמיקות. קישור למאמר נושן בקפה דמרקר, שלמרבה הצער נסגר, בשם- בקרוב נעבור ממתנות לצוללות. קישור למאמר בשם- מי מונע ועדת חקירה? למה? קישור למאמר בשם- למה יש חשודים ואין חוקרים? קישור למאמר בשם- דרושה ועדת חקירה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

21 thoughts on “זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן