זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר

זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר

במדור ההודעות, התמיהות והשאלות בעיתון ברשת מופיעה בסוף הדף האמירה- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר. הכיתוב הזה נמצא שם מזה זמן וכנראה ישאר עד שהעניין יפתר. בינתיים, הפושע הסידרתי הוא קצת כמו יתוש שמתמיד וחוזר, ודבר לא עוזר.

ציטוט:

בעקבות חשיפת חדשות 13: קריאה לחקור את שמוליק סילמן בחשד לעבירות שוחד.

התנועה לאיכות השלטון פנתה ליועצת המשפטית לממשלה בבקשה לפתוח בחקירה פלילית נגד בעלה של ח”כ עידית סילמן, זאת לאחר הפרסום במהדורה המרכזית על מעורבתו בשיריון שהובטח לכאורה לאשתו בליכוד בתמורה לפרישתה מהקואליציה. “פעולותיהם מחייבות פתיחה בחקירה”.

עד כאן ציטוט שכנראה דן בהתמשכות השחיתות, הנכלוליות והעבריינות. כאמור, זה כנראה לא יגמר עד שהעבריין יעצר. בעזרת השם, זה יקרה מהר. על תיקווה אסור לוותר.

הנאשם בפלילים לאחרונה פיתה בוגדת בעזרת הבטחות ריקות לתפקידים רמים, ומסתבר שגם לבעלה השתלטן סודר רווח אישי לא קטן. בציבורי, כמובן, המהלך הוצדק בטענה משונה של הגנה על אופייה היהודי של המדינה, לכאורה. אפשר לחשוב שהכנסת עוגיה לאיזה חולה שמתענה במחלקה ולא בביתה היא סוגייה הילכתית מרכזית, עקרונית ובילתי פתירה, אבל ככה זה בפוליטיקה. לא כל אמירה ציבורית וצדקנית היא אמת לאמיתה.

במציאות, מתן שוחד או הבטחה לכזה בעבור תמיכה פוליטית זו עבירה פלילית, שכנראה תצורף לערימה רצינית.

בעברית קלה, לא רק שהבוגדת נשרפה ונחשפה כמי שדואגת לשאיפותיה שלה ולקידום זריז בעבודה יותר מאשר ליציבות המדינה וטובתה, לא רק שהעריקה חברה מרצונה לנאשם פלילי, בוגדני, נצלני ונכלולי שיורשע, עכשיו יש הבנה שגם בעלה הפעלתני לכאורה מסובך עד צוואר בקנונייה המזיקה שלא צלחה.

מעניין שלא רק המשפחה הקרובה כבר הואשמה אלא שכל השותפים של העבריין הסידרתי גם הם מסובכים באופן מישפטי בהליכים מביכים. אפילו המתחזים לצדיקים כשרים בעודם פושעים חמדניים שלפעמים צורכים בצלים כדי להונות את המאמינות והמאמינים, גם הם כבר הואשמו בפלילים, וסביר שיהיו עוד כמה אחרות ואחרים.

נו, טוב. ככה זה כשמתעסקים עם פושעים סידרתיים שלא מתחשבים אלא בצרכיהם האנוכיים ומצפצפים על חוקים. בסוף ההצגה המהנה תבוא בערכאה הרשעה שהענשה ראויה בצידה, ותשוב השלווה למדינה שכבר מספיק סבלה.

קישור למאמר בחדשות 13. קישור למאמר בשם- מעשה בוגדני לא ישנה את החזון הציוני. קישור למאמר בשם- הרשעה קצת תפריע לחגיגה. קישור למאמר בשם- בגידה לא תמנע הרשעה. קישור למאמר בשם- כזבים, שקרים ונתונים אמינים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

6 thoughts on “זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן