יהייה שיוויון בדמוקרטיה בציון?

יהייה שיוויון בדמוקרטיה בציון?

במבחן התוצאה, קצינים אחראיים מנעו מערכה בצפון וכניסה עצימה לדרום רצועת עזה. למעשה, אפילו ההצעה להטיל שם פצצה גדולה או להרעיב את האוכלוסיה לא התקבלה, וגם זו לטובה.

ציטוט:

הממשלה צפויה לאשר ביום רביעי את חוק הפטור מגיוס. גנץ לנתניהו: “עצור והתעשת”

“הבאת חוק כזה היא טעות גדולה בכל זמן, הבאתו כפי שאתה מתכנן, 48 שעות אחרי שנציין את גבורתם של נופלינו – תפגע קשות בחברה הישראלית ובחוסנה”, מסר יו”ר המחנה הממלכתי.

בממשלה מתכננים להביא להצבעה ביום רביעי הצעת חוק לפטור מגיוס של צעירים חרדים, שגובשה בשבועות האחרונים בשיחות בין מזכירות הממשלה לסיעות החרדיות ללא שיתוף משרד הביטחון, וללא הסכמת המחנה הממלכתי כפי שדרש שר הביטחון יואב גלנט.

הצעת החוק, שתוגש באופן חריג על ידי ראש הממשלה ולא שר הביטחון, תובא לאישור הממשלה יממה לפני שהממשלה נדרשת להגיש את תשובתה לבג”ץ הגיוס.

עד כאן ציטוט.

בני הסביר לאומה די במפורש שאין לו שום כוונה לסייע לפושע, אבל הוא חש חובה לעזור לאומה שהותקפה. בנוסף, הובהר שהחבירה תחזיק מעמד כל עוד מתקבלות החלטות מקצועיות, מועילות וחוקיות לטובת המדינה.

מסתבר שכנפויית הממשלה שפושע סידרתי בראשה מתנגדת להסדרה, מתעקשת להמשיך בלחימה וגם מתאמצת לתת לקבוצה סחטנית וחמדנית שלא תורמת מאומה זכות להפר את חוקי המדינה.

מי יודע? אולי הקצינים יסרבו לתת יד למתן פטור מחובת גיוס לסחטנים המשתמטים? אולי הם גם יבינו שראש הכנופיה מסרב בהתמדה לסיים את המלחמה ממניעים אנוכיים, וזה מאוד מסכן את מדינת היהודים?

אפשר לפרק את הממשלה בשבוע הבא, אבל אז הכנופייה העבריינית תמשיך לדרדר את מצב המדינה לעוד תקופה. לפיכך, יתכן שהפתרון העדיף לזמן מלחמה הוא הצבעת אי אימון קונסטרוקטיבי במליאה. לאחר תקופה קצובה יהייה ניתן לערוך בחירות ואולי האומה תשוב לחזונה ודרכה, שהוא ביטחון, שיוויון והסדרה בשכונה.

נקודה אחרונה למחשבה: הפושע שהנאשם הפלילי מינה לפקד על המשטרה לא פתר את הבעייה של חסימת ההכנסת של סיוע הומניטרי לאוכלוסיה אומללה, והוא גם אחראי לפשעי מלחמה שלכאורה בוצעו במתקן כליאה.

אולי לא כדאי שבני וגדי ישארו בהנהלה שכביכול חטאה ופשעה, שכן הם חלילה עלולים להחשב כשותפים לדבר עבירה, אפילו שעמדתם האחראית וגישתם המוסרית ידועה וברורה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- כיתבי אשמה ופשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- הכנופייה גם הסתבכה בפשעי מלחמה. קישור למאמר בשם- פשע מלחמה במתקן כליאה? קישור למאמר בשם- שנאה אלימה אינה עיקרה. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאןמי. קישור למאמר בשם- התרסה ופשע גוררים הענשה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן