יש עבריינות ואין אחריות?

יש עבריינות ואין אחריות?

יש פוליטיקאים נכלוליים, אנוכיים, חמדניים, ועברייניים שהם גם נאשמים בפלילים וכזבנים סידרתיים, שכנראה סבורים שכל האזרחיות והאזרחים לגמרי מטומטמות ומטומטמים.

הנה עולה לו מי שמסובך עד צוואר באישומים פליליים שכוללים שוחד, מרמה והפרת אמונים, ומשמיע דברים קשים וחמורים למיקרופונים הסקרניים כנגד פריצה וריגול שביצעו פושעים עלומים.

מה אפשר לומר? הדברים שנאמרו נכונים, מדוייקים ונוקבים, רק שהנואם שכח לספר שהוא זה שמינה את השר ששמו דומה חנה ואת מפכ”ל המשטרה, והוא זה שביקש שיעשה שימוש בטכנולוגיה, שהרי היא מאוד יעילה, לדוגמה כשמשתמשים בה לרעה בצורה פסולה ואסורה כנגד יריב פוליטי שמעורר דאגה ואז סתם מאשימים את איראן הרחוקה.

ציטוט:

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו אמר היום (שני) בהתייחס לפרשת הריגול המשטרתי כי “זהו יום שחור למדינת ישראל, מבלי להתייחס לעניין שלי”.

בדיון 40 חתימות שחייב את ראש הממשלה נפתלי בנט במליאה אמר נתניהו: “אני חושב שזה נוגע לכל אזרחי המדינה, לא ימין ולא שמאל. קרה כאן דבר שאי-אפשר לעלות על הדעת. גורמים במשטרה ריגלו באופן בלתי חוקי בכלים הכי אגרסיביים שיש בעולם אחרי אינספור אזרחים. עיתונאים, פעילים חברתיים, ראשי ערים, אנשי עסקים, פוליטיקאים ובני משפחותיהם, מי לא. עקבו אחריהם, האזינו להם, נכנסו לסודות הכי כמוסים שלהם, ומי יודע איזה שימוש פסול עשו בכך”.

לדברי נתניהו, “תוכנות ריגול שנועדו לסכל טרור הפכו לכלי יום יומי בידי גורמים במשטרה לריגול אחר אזרחים בניגוד לכל נורמה וחוק”. הוא הוסיף כי “אסור לעבור על כך לסדר היום. יש רק דרך אחת לטפל בזה. הדרך היא באמצעות חקירה עצמאית, חזקה ובלתי תלויה שתהיה מקובלת על שני צידי הבית הזה. לא הממשלה, אלא שני צידי הבית הזה. רק כך נשקם את אמון הציבור במדינה ובדמוקרטיה שלנו”.

עד כאן ציטוט.

אז מה, לשר ששמו דומה לחנה הייתה יכולת להציץ לתחתונים של כל מי שהוא רצה בלי שהקורבן ידע? יתכן שהעבריין הסידרתי שהוא גם נאשם פלילי לא כיבד את החוק וגרם נזק לאומי משמעותי? במשמרת שלו הייתה סכנה לדמוקרטיה? נעשה שימוש לרעה במשטרה? ממש נורא.

אז מי נתן את ההוראה לעשות שימוש לרעה בתוכנת ריגול לצרכי פוליטיקה ושליטה? לפי הסרטון מטקס מינוי המפכ”ל שנמצא בקישור למטה די קל לראות מי ביקש לעשות שימוש בכאה אמצעים אל מול קהל.

מי שריגל באופן לא חוקי אחרי בני כבר מזמן נחשף בקלונו בציבורי, אבל אולי אין קשר בין הדברים הזהים והכל מיקרי.

.קישור מאמר בוואלה. קישור מאמר בשם- אכלו לי, שתו לי, תפרו וריגלו לי. קישור לסרטון בפייסבוק על הוראות הנאשם למפכ”ל שמינה. קישור למאמר בשם- מרגלים עברייניים מתלוננים? קישור למאמר בשם- שגיאה מועילה נעשתה בכוונה? קישור למאמר בשם- יועץ נכלולי למשטר עברייני. קישור למאמר בשם- משתף הפעולה לכאורה מסייע לפשע. קישור למאמר בשם- תהייה ועדת חקירה ליועץ הכנופייה? קישור למאמר בשם- הקלון הלך לישון. קישור למאמר בשם- מזדעזעים משותפים נכלוליים ומוכרים. קישור למאמר בשם- שילטון, עוון וקלון.  

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

6 thoughts on “יש עבריינות ואין אחריות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן