כיבוי צופים וסמלים לאומיים

כיבוי צופים וסמלים לאומיים

למרבה הצער, משפחה עבריינית, כוחנית, חוצפנית ולקוייה שולטת במדינה, וזו קצת בעייה.

ההורים הסתבכו בשלל תיקים פליליים, ולא בטוח שהדבר נתן דוגמא טובה לילדים. יורש היצר הפרוע מסתבך בערכאה באופן קבוע ואז מבקש מאחרים שישלמו בעבורו את סכום הפיצוי שנקבע.

הגישה הפסולה של החבורה המזיקה מבזה את המדינה ומוסדותיה, שלא לומר מצפצפת על חוקיה, או שתאורטית זו התנהלות שמהווה עבירה שהענשה בצידה.

מי יודע? אולי בג”צ סבור שזה בסדר לבזות את חוקי המדינה וסמליה? יתכן שבכל זאת דרושה איזה רפורמה משפטית קלה, שכן המוסד המכובד לא ממש עושה את העבודה. למעשה, לפעמים נדמה ששוב ושוב הוא מסייע לפושע במקום להושיבו בתא.

ציטוט:

תנועת אוֹמֶץ, יש להגיש כתב אישום נגד יאיר נתניהו על הסתה נגד בגצ.

יושב ראש תנועת אוֹמֶץ מר פליצ’ה (פנחס) פלד; “ציוץ זה לא רק שהוא מבזה את אחד מהמוסדות החשובים במדינה, המהווים אבן יסוד למשטר הישראלי ושם אותו ללעג ולקלס, אם החשד, אכן נכון, יש בו למעשה, קריאה להמרדה ולאי-ביצוע החלטתו של הבגץ בנושא הנדון – קריאה הנשמעת ביממה האחרונה, מפי שרים בכירים”.

עד כאן ציטוט.

לפי הכותרות בעיתונים הנאשם בשלל תיקים פליליים מיישם בדיוק את מה שיורש היצר פירסם ברבים. הפושע הפר הסכמים חתומים ואז גם סירב להתייצב בבית הדין כדי לשמוע שהדבר המבזה הזה פסול לחלוטין.

בעברית קלה, אולי ניתנה שבועת אמונים למדינה, אבל בפועל משפחת המלוכה עושה מה שהיא רוצה, מהמקפצה.

קישור למאמר בכאן ישראל. קישור למאמר בשם- משברים לאומיים ותירוצים מגוחכים. קישור למאמר בשם- עבריין נימלט מבזה את בית המשפט? קישור למאמר בשם- ביזיון העליון. קישור למאמר בשם- החזון הלאומי, כשל מוסרי ואיום קיומי. קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן