כלום לא היה וצריך עיסקה מקלה?

כלום לא היה וצריך עיסקה מקלה?

אם כלום לא היה וכלום לא יהייה, מדוע שהפושע הסידרתי סתם יתבזה? למה שהוא יודה באיזה חטא מופחת אם הוא בכלל לא עשה את זה?

מה, יתכן שהעבריין רוצה עיסקה מקלה שאולי תמנע מימנו הרשעה עם קלון וישיבה במתקו כליאה?

שיגש נא הצדיק התמים לערכאה בריצה קלה ויוכיח שם קבל עם ועידה שהוא לכאורה חף. זך וצח מרבבה.

מדוע שהמדינה בעצם תסלח למי שפגע בה, בדרכה, בביטחונה, בכלכלתה, באחדותה, ביציבותה, במשחרר הבירה ובחזונה לשוויון והסדרה כאילו שהכל לכאורה כשורה? צריך להציע לפושע הסידרתי מתנה בצורת עיסקה מקלה? למה?

ציטוט:

בניסיון לשכנע את היועמ”שית: התקיימה פגישה על הגישור הפלילי.

הפגישה נערכה בתחילת השבוע, בעקבות המלצת ביהמ”ש לבחון את אפשרות הגישור, והשתתפו בה בהרב-מיארה וצוותה, לצד צוות ההגנה של נתניהו ועורך דינו של אלוביץ.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? נראה שמי שפעם טען שכביכול לא היה דבר היום מאוד מעוניין בהידברות או בעיסקה שתחלץ אותו מישיבה בתא צר.

עם פשע אין פשרה. בשביל זה יש הליך משפטי מסודר, איטי ומייגע בערכאה, הרשעה על סמך מימצא שנחשב לראייה קבילה וישיבה במתקן כליאה.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- אין פשרה עם פשע. יש תא. קישור למאמר בשם- הידברות, כזבנות, עבריינות וניבצרות. קישור למאמר בשם- עבריינים לחוצים מתחננים ומכזבים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן