מלך הביצה, יורש יצר ומורשעת לקוייה

מלך הביצה, יורש יצר ומורשעת לקוייה

ברוך השם השוכן במרומים, נראה שלאחרונה כבר אין צורך דחוף להטריד את המקשים היגעים בלילות ובימים בניסיון להסביר להם את הבעייה עם הנאשם בפלילים.

סך הכל, הדברים הסודיים מזמן ידועים, גלויים, חשופים, מצמררים, מפחידים ומביכים. חוץ מזה, השותפים לפשע מאוד מסייעים להסברים, וכולם מאשימים אחרים. למעשה, מאז שאדם אבינו וחווה אימנו סתם האשימו והשמיצו זוחלים, מנהג הטלת אשמה כנראה הפך חביב על חוטאים.

ציטוט:

נתניהו לא היה מאוד שבע רצון מההפגנה, הוא נגרר אליה, לא נתן את ברכתו הפומבית, אבל מבחינתו הוא ראה מפגן כוח פוליטי של אדם שהוא מספר 2 שלו – יריב לוין. שר המשפטים, בשיחות סגורות, חושש שנתניהו לא רוצה את הרפורמה הזאת, ומנסה לצאת ממנה. זה היה מפגן כוח של לוין. מבחינת שר המשפטים, מדובר בשינוי מאזן האימה מול נתניהו. יריב לוין מנסה לחבל בשיחות עם האופוזיציה בבית הנשיא, אבל מאשים את גדעון סער כי הוא הגורם שעומד מאחורי פיצוץ השיחות.

עד כאן ציטוט.

כאמור, לא צריך לבזבז עוד זמן במאמץ חפרני להתריע מפני העבריין הסידרתי, שהרי החברים שלו עושים זאת בעצמם באופן מצויין. מסכן הכזבן הניפחד, המודאג והנבגד שבכובעו כנראה כבר אין עוד שפן. כמובן, הדיונים אצל כבוד הנשיא הם רק מסך עשן לצורכי השהייה ופוזה, ולכן בקרוב כנראה יבוא לו קצת בלאגן.

המערכה האחרונה בזירה קרובה והסקרנות רבה. מי ינצח בתחרות המסעירה? הפשע או החוק והדמוקרטיה?

כבר חודשים כל המדינה יוצאת לרחובות שבוע אחר שבוע לנפנף בדגלים באופן קבוע, ויש מחאה אזרחית מחיפה ועד באר שבע. אתמול הגיעו בפעם הראשונה לבירה הרבה דגלים קנויים באוטובוסים שכורים שמשום מה התנפנפו כדי להביע תמיכה בהרס מוסדות הדמוקרטיה, בעד דריסת חזונה של המדינה ולהפגין תמיכה בפושע פלילי עם שלל כיתבי אשמה.

נו? אז מה תהייה התוצאה? תוקם כאן ממלכה רודנית עם מלכה לקוייה ויורש יצר פרוע, אולי איזה דיקטטורה שתנהג לפי ההלכה או שהעם החופשי בציון ישמור על הדמוקרטיה?

הכל ברצונה של השכינה, שכן אסתר הנשיאה האמיצה כנראה מתחבאת בפינה ושומרת על זכות השתיקה. מי יודע? אולי המליאה בבירה תצביע באומץ בעבור הנהגה נקייה וראוייה במקום לתמוך בכנופייה עם שלל כיתבי אשמה?

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- פושעים סידרתיים מכבדים חוקים? קישור למאמר בשם- הדמוקרטיה טטהר את האורווה. קישור למאמר בשם- חוקה והפרדת הדת מהמדינה. קישור למאמר בשם- עבריינים, ניגוד עיניינים ודיונים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן