לוחמים בעשבים שוטים וקוצים קיצוניים

לוחמים בעשבים שוטים וקוצים קיצוניים

למרבה הצער יש בארץ הקודש קבוצה קטנה אבל מסוכנת של מתחזים ליהודים שמעוללים לאחרים את מה שלהם לא היה נעים, והם שונאים, תוקפים ומזיקים לברואים, לבצלמים וליצירים מחמת היותם בורים פרועים ומוסתים.

מה אפשר לומר? אלימות, רישעות וגזענות אינן מצוות מרכזיות ביהדות, ומי שלא יודע את זה פשוט חושף בורות. הרב חסדו ביקש שננהג כבוד ביצירתו, אבל יתכן שהפוגרומאים הפרועים שמשתוללים בגבעות לא ממש מתחשבים ברצונו.

המאבק כנגד הבדלנים האלימים והמרדניים עשוי להימשך כמה ימים, אבל אין ספק שבסופו כוחות הביטחון הישראלים יגברו על הטרוריסטים. סביר שהפושעים הפורעים יועמדו לדין, ויהייה להם שפע פנאי להגות בכתובים הקדושים בתאים סגורים, להרגע קצת ולהשלים חוסרים.

מי יודע? יכול להיות שאחרי כמה שנים של לימודים בלילות ובימים המתחזים ליהודים יבינו שהשוכן במרומים לא ממש אוהב חוטאים, עבריינים, מזיקים, פושעים, גזענים, רשעים, זדים וקיצונים. למעשה, לפעמים הרב חסדו מכניס אותם לתאים סגורים כדי שיראו מה קורה לטועים, לשוגים, לסוטים ולמתעלמים.

ציטוט:

עימותים במאחזים עוז ציון וחומש: שמונה לוחמי מג”ב נפצעו, חמישה חשודים נעצרו.

במהלך פינוי והריסת מבנים בגבעת עוז ציון והחרמת ציוד מהישיבה בחומש, נעצרו חמישה חשודים בגין תקיפה והפרת צו • בחומש המתיישבים חסמו את הכביש ופגעו ברכב ביטחון.

ציטוט:

לוחמים קרביים לא נסוגים כאשר יש קשיים, שכן הם מאומנים להשיג יעדים על אף המכשולים. סך הכל, כשמוותרים לא מנצחים, ולכן הנחושים הם אלה שמצליחים, לא הנסוגים או המתייאשים.

הפוגרומאים התוקפניים, הגזעניים והאלימים בגבעות עושים לנו בושות גדולות, והם מלבים צרות דליקות, מסוכנות ונפיצות מתוך כוונות זדוניות ופסולות.

כל הכבוד לקצין האמיץ, שאולי אינו מומחה בתעלולים מילוליים כמו הפוליטיקאים המקצועיים, על שהוא אומר את הדברים הנכונים והכואבים ברבים. ליבוביץ’ ניסה לומר לנו את זאת כבר לפני הרבה שנים וגם אז עלו פיקפוקים. למרבה הצער, לפעמים נביאים צודקים.

מי שמתעלם מסיכונים וסתם משמיץ את המתריעים יעמוד בפני אתגרים הרבה יותר קשים. מסיבה זו, יש לטפל בעשבים השוטים בנחישות, כאילו כל אחד מהקוצים הקיצוניים הללו מסוגל לקחת את החוק לידיים וחלילה לבצע חטאים נוראים שסותרים את הוראותיו המפורשות של השוכן במרומים.

עד כאן ציטוט.

עומר, בני, נפתלי ויאיר היו קצינים קרביים, ולכן לא בקלות הם נבהלים. נסוגים או מוותרים ליריבים, גם אם הם קצת מתפרעים, צועקים, מאיימים או מחבלים ברכבים.

המערכה שהחלה לא תהייה נעימה, אבל כנראה שהיא תסתיים בניצחון המדינה על הקמים בחוצפה והתרסה אלימה כנגד חזונה לשלום והסדרה.

המהומה כנראה תהייה גדולה, וחלילה אולי גם תגלוש להתפרעות גסה במליאה, שכן הקיצונים הגזעניים והתוקפניים קיבלו תמיכה, זיבול והשקייה סדירה מהכנופיה העבריינית שהודחה.

כשמנקים את האורווה המלאכה אינה תמיד נעימה, אבל אחרי האיסוף, הקירצוף, הטיהור, הניקוי והחיטוי בסוף באה רווחה, שלווה והקלה גדולה.

חזון המדינה כולל חתירה לשלום בשכונה, וכבוד לזולת הוא עיקר מצוותה של התורה. מי שלא מתחשב ומכבד את הכללים מזיק לאחרים, חוטא למצוותיו של השוכן במרומים ומפר חוקים מקומיים. למרבה הצער, על משגים כאלה נענשים, והכל כמובן ברצון השוכן במרומים.

קישור למאמר בישראל היום. קישור למאמר בשם- חרפה, רשע ופגיעה בתורה. קישור למאמר בשם- מחדדים ומדייקים בהגדרת החוטאים. קישור למאמר בשם- לעבריינים יש רגשות עדינים. קישור למאמר בשם- עיקרה ודרכה של תורה. קישור למאמר בשם- עומר יודע מה הוא אומר. קישור למאמר בשם- המתחזים ליהודים מכפישים ומזיקים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

4 thoughts on “לוחמים בעשבים שוטים וקוצים קיצוניים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן