מזדעזעים משותפים נכלוליים ומוכרים

מזדעזעים משותפים נכלוליים ומוכרים

לפעמים הכותרות קצת מבלבלות, וזה מעורר מחשבות, שלא לומר תהיות. נו טוב. אין צורך לקטר או סתם לבקר כשמשהו נראה לא בסדר ניתן להציע ניסוח קצת אחר, שאולי יהיה יותר מבדר.

העניין הוא שהיועץ המשפטי לכנופיה והנאשם הפלילי נמצאים באותה קלחת והם עוברים ביחד מהפח אל הפחת כבר שנים רבות, אבל כאמור, האמירות שמתפרסמות אינן תמיד ברורות.

ציטוט:

תופרים עסקה: כשמנדלבליט ונתניהו גילו שהם באותו הצד.

עד כאן ציטוט שכאורה משקף את המציאות, אבל אולי לא לגמרי בדייקנות.

יתכן שהבעייה הקלה היא בבחירת המילים לכותרת המרעישה, שלכאורה מעידות על הפתעה, חדשה טרייה, רעננה או כזו שאינה ידועה.

כנראה שככה זה בתקשורת, בלי קצת דרמה הפרהסיה המפוהקת ניגשת לענייניה.

במציאות העגומה, הציבור ראה די בבירור במשך שנים את הצגת הבידור. עבריין סדרתי ונכלולי שלכאורה אינו ממש צח ותם מינה לעצמו שומרי סף, ששוב ושוב עשו כמיטב יכולתם להושיע את הנאשם.

היועץ המשפטי של הכנופייה השתהה שנה אחר שנה בהגשת כיתבי האשמה שעליהם המליצה המשטרה, שחקרה ומצאה הרבה יותר מבדל הוכחה קבילה ומרשיעה, והוא גם קבע שהחשוד המרכזי לכאורה אינו מעורב עד צוואר בפרשה ביטחונית חמורה שבכלל לא נבדקה עד תומה, כאילו שהוא ידע שהכל כשורה בגלל איזה פקס בהול שהגיע מלשכת השכינה.

למרבה התדהמה בית המשפט הגבוה קבע שאין שום בעייה לתת לנאשם בפלילים לנהל מדינה, כאילו שחוק ישן גובר על המוסר להבנתה של השופטת העליונה, כל עוד הוא יתחייב בכתב לא להפריע לחקירה, דבר שעד היום לא קרה.

נו? אז הנאשם הכזבן והעבריין לא קיים התחייבות חוקית שניתנה לערכאה ומייד הוכרז כמבזה את בית המשפט? למעשה, זה לא קרה. הפושע צחק על החוק, ונראה שלבית המשפט זה לא היה ממש אכפת.

הנשיא לשעבר נראה כמו סבא חביב ואדיב, אבל בעברו במשך הרבה שנים הוא היה איש ימין שאהב לצעוק ולריב. למעשה, עובדי ועובדות המעון הממלכתי לאחרונה השמיעו כמה טענות מביכות, ולמרבה הפלא הגיעו התנצלויות אנושיות ונבוכות ולא הכחשות זועפות או הטלת האשמות על הפועלות הבוכיות.

לפני שנים דווח בעיתונים שריבלין לא האמין שמישהו בישראל הרשה לגרמנים למכור צוללות מסוכנות למצרים. מרקל נראה ראתה את הבהלה, החרדה וההפתעה, ומחמת היותה אשה נבונה ורחומה הראתה לו את האישור שקיבלה מראש הפירמידה.

ללא קשר לעובדה שהנשיא לשעבר ראה במו עיניו את ההוכחה המרשיעה שמסכנת את המדינה כולה, שלוש פעמים ברציפות הוא נתן לנאשם פלילי שלכאורה בגד בביטחון הלאומי את המפתחות לניהול החזון הציוני, ולא בטוח שזה היה מעשה אחראי.

לסיכום, לא רק היועץ המשפטי לעבריין הסדרתי פעל באופן שלכאורה מראה מתן סיוע לא חוקי לנאשם פלילי.

ןבחזרה עיקר, יתכן שהכותרת של המאמר שהוזכר הייתה צריכה לומר:

פורמים עסקה: כשהמדינה גילתה להפתעתה שמנדלבליט ונתניהו הם באותו הצד וחשה תדהמה.

עד כאן הצעה חלופית למה שכבר עלה ואולי עורר תמיהה, זעזוע ופליאה משתאה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- רביצה נינוחה ותזזית בהולה. קישור למאמר בשם- תפרו לי פרמו לי וסייעו לי. קישור למאמר בשם- תהייה ועדת חקירה ליועץ הכנופייה? קישור למאמר בשם- למצוא את החיובי בפלילי

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

6 thoughts on “מזדעזעים משותפים נכלוליים ומוכרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן