מטפטפים בטילי המלחמה

מטפטפים בטילי המלחמה

אתמול פורסם שהאמריקאים המנומסים הזהירו את הזדים התוקפניים שלא ימשיכו לאיים על נתיני סחר בינלאומיים. לא שזה היה אמור לעזור, אבל כנראה שזה הנוהל התקין לפני שעוברים מחוסר ברירה להשמדת סיכונים.

בתגובה להתרעה הדיפלומטית שניתנה, המורדים החצופים הדגימו שהם מצפצפים עליה מהמקפצה.

למרבה הצער, נראה שלסין לא ממש אכפת שרוסיה מעודדת את האיראנים להקריב עצמם בעבורה ולעמוד בקו הסכנה הישירה. הפרסים מצידם מדרבנים ומקריבים את שליחיהם הטרוריסטים בכל הגיזרה, אלה הפושעים התוקפניים, האלימים והקיצוניים שהיא מאמנת, מציידת ומממנת כדי שיסתכנו ויפגעו במקומה.

המזימה לפגוע באמריקה, בישראל ובאירופה עשוייה להתגלות כטעות אסטרטגית קשה. ללא קשר, לעולם החופשי בעצם אין ברירה אלא ללחום ברשע ופשע שמזיק לקהילה כולה.

ציטוט:

תקדים נוסף לחותים: פגעו באונייה עם טיל בליסטי; נושאת מטוסים אמריקאית הוצבה מול תימן.

עד כאן ציטוט אודות מצב מסוכן שעלול להוביל לעימות הכולל אלימות.

בעברית קלה, נראה שיש כוונה ברורה, מתגרה וחצופה להציק לעולם החופשי, והדבר מעורר חשש לשינוי אקלימי או לחימום גלובלי. אין שום צורך לדאוג, שכן חרדה קיומית זה דבר טיבעי. חוץ מזה, יש אפשרות מסויימת שלאחר הקרב והדגמת יכולותיו המערב יגבר על אוייביו.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- אפשר להתגבר על משבר. קישור למאמר בשם- אזהרה מנומסת עם הצדקה. קישור למאמר בשם- התגרות עלולה להביא לעימות. קישור למאמר בשם- הפחדים הקיומיים לגמרי מוצדקים. קישור למאמר בשם- להתאדות או לא להתאדות? קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא לנטרל סכנה. למאמר בשם-המנהיגים האיראנים מאיימים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “מטפטפים בטילי המלחמה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן