מי בוגד בחזון לשוויון בציון?

מי בוגד בחזון לשוויון בציון?

לפעמים עולה שאלה טובה, שהיא במקומה ובאה בגלל איזה בעייה עם הבנת הנקרא, אבל לא תמיד יש לכל קושיה תשובה מלאה.

כידוע ליודעות וליודעים שכן האזינו בשיעורים, חזון הציוניות המייסדות והציונים המייסדים היה להקים בית לאומי ליהודים הנרדפים, שכולל עצמאות וביטחון, חתירה לשלום שימנע מדון, שכול ויגון, ושוויון, אפילו במוסדות השילטון.

למעשה, בן גוריון אמר למיקרופונים שגם בזמן התקפת הדמים של רשעים שקמו לכלות את מדינת היהודים במקום לברך את הנולדים הרעננים, אנו קוראים לשיתוף פעולה, כבוד הדדי ושוויון, ללא הבדל דת, גזע או העדפות אישיות בתחום הפיריון.

בקיצור, מי שלא מבין שבדמוקרטיה ועל פי חוק כל האזרחיות שוות והאזרחים שווים כנראה לא עשתה או עשה שיעורים.

מצד שני, מאוד יתכן שכוונת הגזענים הסרבניים היא לא רק לגלות את בורותם ומרדנותם ברבים אלא גם לחשוף עצמם כבוגדים בעיקר חזון המייסדים במטרה ללבות שנאה שאינה מצוותה של תורה ובכך לזכות באהדת הקיצונים.

ציטוט:

למה לא יהיה “שיוויון” בחוק הלאום.

לתומכים בהוספת עקרון השוויון לחוק הלאום יש אמנם רוב בציבור, לפי סקרים, אך לא בכנסת.

ציטוט:

בעיקרון, דמוקרטיה דוגלת בשוויון, ומאמינה שיש לכבד גם את המיעוט הקטון כדי שלא ידרס על ידי ההמון.
קצת מוזר ששרת המשפטים לשעבר לא מכירה את שיטת השילטון הנהוגה בציון. בקיצור, ההיגיון סובל מקצת תימהון

יש אפשרות שבגלל גזענות ולאומנות השרה הבורה לא באמת מאמינה שכל הבצלמים, היצירים והברואים שווים בפני אלוהים, וזה כנראה קשור לעניינים אישיים, שהרי הגדרת הדמוקרטיה מופיעה בהרבה ספרים.

עד כאן ציטוט שמראה שיש פוליטיקאיות ופוליטיקאים שמסרבים לממש את חזונה של מדינת היהודים בגלל עניינים אישיים, הסתה לשנאה, גזענות או חוסר הבנה בתורה הקדושה, זו שמסבירה שהאחר בדיוק כמוך, שיש לפיכך לגלות אנושיות, התחשבות וחמלה, וגם ממליצה לרדוף שלום ולבקש הסדרה.

למעשה, שנאה, רישעות ואפליה אינן עיקרה של תורה. מי שבטעות חושב או חושבת כ”ך עושה או עושה שגיאה, אולי בכוונה רעה או סתם מתוך בורות מדהימה. אין דמוקרטיה בלי שוויון, שכן זה עיקר הרעיון. מי מנסה לבלבל את דעתו של ההמון היושב בציון?

הדברים שלעיל אינם המצאה של שוחרי שלום בוגדים או דמוקטים מסוכנים אלא מופיעים במפורש בכתובים, אז אפשר פשוט לעיין בדברים, להפנים, ואז לבקש יפה סליחה על סטייה המסוכנת והפסולה מדרכה של תורה והחוק במדינה.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- שוויון בדמוקרטיה הוא אסון? קישור למאמר בשם- החזון לציון כולל שוויון. קישור למאמר בשם- מגילת העצמאות תשמור על הציונות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “מי בוגד בחזון לשוויון בציון?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן