מתכוננים לנזקים קלים

מתכוננים לנזקים קלים

והרי מסר מרגיע ודי ברור לציבור:

“אין פתרון מלא לפגיעת רקטות ברחבי הארץ. אנחנו לא שם, וגם לא נהיה”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הפרהסיה צריכה להתכונן לחפש לעצמה פינה נוחה מתחת לאדמה או בחדרים עם הגנה, שכן יש אפשרות סבירה שלמשך תקופה קצרה תהייה כאן מהומה קלה.

ממשלה לא יכולה לגלות את כוונותיה הסודיות לפרהסיה, שכן זה קצת מקלקל את גורם ההפתעה. הנה לדוגמא, חלילה איראן האלימה, המתריסה וחצופה לפתע תפגע בצורה אנושה וגרורותיה יחושו צורך אובדני להינזק בעבורה, כנראה שיבולא לנו מטר טילים, אבל רק קצת יותר מתשעים אחוזים מיורטים, ולכו יש סיכוי סביר שפה ושם ישמעו רעמים או יראו הבזקים.

הישראליות והישראלים מורגלים בכאלה מחזות מרהיבים, שכן זה קורה לנו בכל דור ודור לפעמים, אבל אז הרעש נפסק והטובים מנצחים.

כבר היו לנו המון סבבים, כך שבעבור הציבור נפילות של טילים לא דבר מרשים או מדהים. מצד שני, בלי לחשוף סודות צבאיים או לספר שלאיראנים יש סיבה מצויינת לחוש מאוד מודאגים חשוב להכין את התושבות והתושבים לישיבה זמנית במקומות מוגנים, עד שיפסקו הרעשים ויעלמו האיומים.

יתכן שהציטוט שפורסם למודאגות ולמןדאגים נועד להשקיט פחדים קיומיים ולהכין אותנו לאירועים צפויים. רק צריך להיות במקומות מוגנים וקצת סבלניים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- נאום נפלא וסכנה גדולה. קישור למאמר בשם- בדיבורים ריקים לא מנטרלים סיכונים. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- איראן הכניסה עצמה למצב מסוכן. קישור למאמר בוואלה.. קישור למאמר בשם- ניסוחים מדוייקים ובחירת מילים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן