מתפרקים, נוטשים ועוזבים

מתפרקים, נוטשים ועוזבים

השבח לאל! נמצא הקורבן שיואשם בכישלונו של העבריין הנוכל.

כמובן, היותו של ראש הכנופיה נאשם פלילי שגם חשוד באחריות לאסון נוראי ובגידה בביטחון הלאומי כלל לא קשורה למפלה הצפוייה בסיבוב הבא, ממש כמו שכבר אירע ארבע פעמים בהתמדה סדירה, מיותרת, מזיקה ויקרה.

מה אפשר לומר? הצעקנית נינעלה בגזוזטרה, הצרחנית הושתקה ונאלמה, הגזענים הנאמנים נשלחו לפעולה אלימה, חתרנית ומזיקה אבל לא זכו לתמונה מלאת תהילה עם הבוגד שיורשע, והיום סוף סוף גם נמצא מי שיואשם בתבוסה החזוייה.

ציטוט:

אחרי העימותים במטה וחוסר הרצון של חלק מראשי הסניפים לשתף פעולה, עוד כאב ראש בליכוד: ליאור קצב, מקורבו של יו”ר האופוזיציה ויו”ר המפלגה ח”כ בנימין נתניהו, עזב את תפקידו כמנהל יום הבחירות 13 ימים לפני ההליכה לקלפיות.

החלטתו של אחד ממחזיקי תפקידי המפתח במטה התקבלה בעקבות עימות עם ראש מטה השטח של הליכוד יוסי שלי.אחרי העימות בין שלי לקצב, נכנס נתניהו לתמונה וניסה לפשר בין הצדדים ולהחזיר את קצב לתפקידו.

פעילים פוליטיים בליכוד מתארים בעיקר בלגן גדל וחוסר קשב של המטה המרכזי לצורכיהם.בידי קצב, שנחשב איש אמונו של נתניהו, הופקדו נושאים חשובים וקריטיים המתנקזים בדרך כלל ליום האחרון של הקמפיין וקשורים בהנעת מצביעים לקלפיות, כמו גם אחריות לוודא שבמעוזי הליכוד המובהקים אחוזי ההצעה יהיו גבוהים מאלה שנרשמו בבחירות הקודמות.

עד כאן ציטוט שמראה על מי כנראה תוטל מלוא האחריות כשתבוא ההתפקחות ואולי גם ההבנה שהעם כנראה קצת מאס בעבריינות, נכלוליות, כזבנות, הפקרות ושחיתות.

חלילה, אסור לחשוב בטעות שלנאשם בשלל כיתבי אשמה יש קשר כלשהו לתוצאה, שתגיע עד מהירה. למעשה, לקיחת אחריות על עצמו אינה הצד הכי חזק שלו. אם יבוא לו עוד כישלון, ההיסטוריה מראה שהנאשם תמיד מוצא מישהו ומנסה להטיל עליו קלון, בזדון.

אפשר אפילו לנחש שלאחר ההרשעה בעוון הראשון, הפושע הסידרתי יתאמץ לזעוק שהוא צח, חף, תם וכשר, בעוד שהחוטאים הם לכאורה השופטים, הפרקליטים, השוטרים, השכנים, הסמולנים, האיראנים או מישהו אחר.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הכנופייה האלימה פוגעת בעצמה. קישור למאמר בשם- חרדת נטישה? סדקים בחומה? קישור למאמר בשם- מתאמים, שולפים אקדחים ומבעירים. קישור למאמר בשם- בן גביר והחילוץ מאבו כביר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן