סובל ושרץ בידו

סובל ושרץ בידו

נראה שהנאשם בפלילים מאוד לא רוצה לשלם בעבור החגיגות הפרועות, שפע החטאים, הכזבים הסדרתיים, הנזקים ושלל העוונות הרבים.

אומנם, העבריין שקוע עד צוואר בסיבוכים משפטיים בערכאות, ועוד לא הוזכרו הועדות הסקרניות שיגיעו למסקנות ידועות ומרשיעות, אבל יתכן שהמחשבה על תגובתה הצפוייה של המורשעת הלקוייה גרמה לנוכל המבועת לבהלה קלה או לאובדן עשתונות.

שליחיו של המודח המבועת רצים, מתרוצצים ומתאמצים להושיע את העבריין הסדרתי מהרשעה בפלילים. סביר שהם מודיעים שאין בעייה להיות גמישים לגבי הניסוחים והמינוחים, או אפילו מסכימים להשמיע התנצלות רפה לצלמים תוך הבלעת החיוכים, העיקר שחלילה לא תבוא ללקוח עם המזומנים ישיבה מאובטחת מאחורי סורגים.

ציטוט:

צפויים עוד קשיים רבים: חודשו המגעים להסדר טיעון לנתניהו.

סנגוריו של ראש האופוזיציה שוחחו שוב עם היועץ המשפטי לממשלה במטרה להגיע להסכמות • השיחה מגיעה לאחר שיחה קשה בין מנדלבליט לבכירי הפרקליטות – שהקשיחו עמדות והבהירו את הקווים האדומים שלהם • החשש הגדול מצד נתניהו: בית המשפט ידחה את הסדר הטיעון – ויגזור עליו עונש מאסר בפועל.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? ברצון הרב חסדו השוכן במרומים יענשו כל החוטאים, הנואפים, החמדנים, הגנבים, הכזבנים, המסיתים לשנאה אלימה כנגד אחרים ומזניחי הקשישים הדלים שציפצפו שנים על ההוראות המפורשות מהכתובים.

בשלב זה מושמעים תחנונים מפוחדים, כנראה בגלל שההאשמות, ההשמצות, האיומים וההכפשות לא הביאו לתוצאות המקוות, אבל יתכן שהמוכנות השוקקת להודות בחלק מהאישומים ללא עיכובים בעצם מבהירה לפרקליטות שהנאשם כנראה מבין היטב מה יעלה בגורלו כשיעמוד מול שופטות ושופטים.

במילים אחרות, הנאשם כבר הביע נכונות להודות שהוא חטא, ולכן אין באמת סיבה לתת לו הנחה או הקלה. למעשה, אולי עדיף לעשות מימנו מודל ודוגמה לאומה כולה בעזרת הענשה חמורה. בצורה זו, יתכן שימנע הפשע הבא.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- סיוע לפשע בפרהסיה זו גבורה. קישור למאמר בשם- רביצה נינוחה ותזזית בהולה. קישור למאמר בשם- תפרו לי פרמו לי וסייעו לי. קישור למאמר בשם- תהייה ועדת חקירה ליועץ הכנופייה? קישור למאמר בשם- למצוא את החיובי בפלילי

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “סובל ושרץ בידו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן