עבריין גזען ומרדן יוצר מצב מסוכן

עבריין גזען ומרדן יוצר מצב מסוכן

נאשם בפלילים מינה פושע מורשע להיות אחראי על כל השוטרים, וזה קצת מדהים. כנראה שהמזימה היא לקנות תמיכה כדי לחמוק מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים.

למרבה הצער, הגזען התוקפני והלוחמני לא נלחם בפשע המשתולל ובמקום זאת מקלקל לנו את היחסים עם ידידה חשובה, שבזכותה יש לנו מימון, ציוד לצבא, חימוש ותמיכה.

דאגה לאוכלוסיה אזרחית תיתן הצדקה לנטרל טרוריסטים שמהווים סכנה. לעומת זאת, התנחלות, גירוש אוכלוסיה או רצח עם הם סימן מובהק לחוסר הבנה מוחלט בתורה.

ציטוט:

במשך שנים נתניהו חיזק את חמאס. עכשיו זה התפוצץ לכולנו בפרצוף.

כדי לפגוע באבו מאזן, במשך השנים חמאס שודרג ממעמד של ארגון טרור לגוף שמנהלים איתו משא ומתן עקיף ● בחסות המדיניות הזו בלון חמאס הלך והתעצם עד שהתפוצץ לכולנו בפרצוף ב”שבת פרל הארבור” ● את מחיר המחדל הזה שילמו בחייהם הישראלים שנרצחו ונחטפו.

ציטוט:

איתמר בן גביר: ״ביידן עסוק בהענקת סיוע לחמאס, עם טראמפ זה היה אחרת״

השר לביטחון לאומי התראיין לראשונה לכלי תקשורת בארצות הברית ודיבר על תוכניתו ליישוב עזה מחדש. השר לביטחון לאומי התראיין לראשונה לכלי תקשורת בארצות הברית • גנץ: “רה”מ צריך לקרוא לסדר את השר שגורם נזקים אדירים ליחסי החוץ של ישראל”

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הפושע המורשע טוען שנשיא אמריקה לכאורה לא עוזר למדינה, והשקרים החצופים והמתריסים מזיקים לאומה.

חוץ מזה, הוא תומך בגלוי ביריבו, שחשוד במרידה אלימה ובשלל כיתבה אשמה, וזו בעייה. זה גם לא ממש יפה להתערב בגסות חצופה בעינייניה הפוליטיים של דמוקרטיה גדולה שהיא ידידה וותיקה.

מי יודע? אולי לנוכח הדברים המזעזעים שאינם ראויים הנשיא ארצות הברית יחוש שהגיע הזמן להכריז על הפושע הכזבן שמגלה כפיות טובה כעל אישיות בילתי רצוייה, כזו שתומכת בטרור מסוכן.

סך הכל, השר עבריין כבר הורשע בסיוע לאירגון שמלבה שנאה, והוא שואף לפעולה בילתי חוקית ואלימה.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בזמן ישראל. קישור למאמר בשם- דמוקרטיה, גזענות ושנאה אלימה. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאומי. קישור למאמר בשם-הכנופייה מתנגדת לחזון המדינה? קישור למאמר בשם- מרד בחזון לציון יביא אסון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן