איזהו הגיבור? הלוחם בטרור

איזהו הגיבור? הלוחם בטרור

טוב מאוד שארצות הברית מסבירה בפרהסיה שהיא מתנגדת לטרור ולפשע, במיוחד אם גזענות, עבריינות ורשע הם המניע להתנהגות המזיקה והפסולה. שנאה אינה עיקרה של תורה, וזה ידוע גם באמריקה.

ציטוט:

“איימו, תקפו והציתו”: אלו המתנחלים שארה”ב הטילה עליהם סנקציות.

עד כאן ציטוט.

כידוע למי שיודעת ויודע, פושע שבין השאר גם הורשע בתמיכה בטרור מונה על ידי נאשם בשלל כיתבי אשמה לנהל את המשטרה. כנראה שהדבר המוזר נעשה במטרה לסייע לעבריין הסידרתי לחמוק מישיבה בתא.

הלאומן המסוכן מתנגד להסדר שלום אזורי, הוא אחראי על היעדר הביטחון האזרחי והמשטרה, שמשום מה כבר שבוע לא מסוגלת לפתוח ציר לתנועה אפילו שזו החלטת ממשלה.

השר שקיבל שליטה בקופת המדינה מתנגד לקיים חוק ולהעביר כספים לרשות השכנה, וזה מסכן את ביטחון המדינה. העבריין המזוקן הוא לאומן גזען שבעבר נעצר ושתק כנתפס ונחקר, כאילו שאגירת מאות ליטרים של חומר דליק כדי לכאורה להתנגד להחלטה חוקית של המישטר זה שום דבר.

מה אפשר לומר? בהתחשב ברצונה של אמריקה לא לסייע לפשע וטרור יש אפשרות שחלק משותפיו הקנויים של הנאשם פלילים יתקלו במחסום שאותו קצת קשה לעבור.

החזון לציון הוא עצמאות, שיוויון, ביטחון ושלום. אין סיבה לאפשר למורדים ופושעים להפריע לאומה שכבר מספיק סבלה. מצויין שאמריקה עוזרת לנו להגשים את חזון המדינה וללחום בקמים להזיק לה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- דמוקרטיה, גזענות ושנאה אלימה. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאומי. קישור למאמר בשם-הכנופייה מתנגדת לחזון המדינה? קישור למאמר בשם- מרד בחזון לציון יביא אסון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן