ענני עשן מסתירים איום מסוכן

ענני עשן מסתירים איום מסוכן

נראה שיש צורך להניח את המחלוקות המרגשות שלנו בצד לעת עתה, ולהתמקד בסכנה לקיומה של המדינה. למעשה, אין ברירה.

לנוכח הידיעה שלמטה רצוי שנעבוד בחוכמה, בשיתוף פעולה ובצורה נחושה ויעילה. עינייני פוליטיקה, עבריינות בהנהלה, וסרבנות להסדרה שתעצור את הלחימה ותקיים את חזון המדינה ימתינו זמן מה.

ציטוט:

סבא”א: איראן הגדילה את מלאי האורניום המעושר שבידיה.

טהרן מהלה חלקים מהאורניום שבידיה ועל כן יש לה יותר אורניום מעושר.

עד כאן ציטוט.

יתכן שכל הפיצוצים המקומיים וההתגרויות של הרשעים הרצחניים בעצם נועדו לחפות על מזימות הרבה יותר מפחידות, ולכן במקום לקשקש ולהתרגש יש צורך דחוף להתגבש ולכנראה גם לפעול כדי לשמר את מה שיש.

חלילה, העולם לא ינטרל בעבורנו את הסכנה נאלץ למלא את ההוראה מהתורה, שכן לחיים יש קדושה.

בעבר, שתי מדינות בעלות יכולות מפחידות כבר הצהירו כמה פעמים ברבים שהן לא יאפשרו לאיראנים להפוך לעוד יותר מסוכנים. עכשיו מסתבר ששליטי טהראן מצפצפים על חוקים, זוממים להרע לאחרים ומתנהגים כאילו הם חסינים, מוגנים ובטוחים, אולי בגלל הטורבאנים המהודרים והזקנים או הבטחות משכנעות מהצאר של הרוסים.

במציאות, עברו הימים בהם היהודים הסכימו להיות הקורבן התמידי של כל העמים. למעשה ואולי בגלל זה, יש עכשיו ביכולתנו להגן על עצמנו גם בלי לצפות לישועה מאחרים.

מי שמנסה לפתח נשק להשמדה המונית וגם מכריז על רצונו בחיסול הדמוקרטיה הציונית מסכן את עצמו בצורה רצינית.

האומה העברית הביאה לעולם את האמונה באל ובגישה אנושית מוסרית. יתכן שהישראלים יאלצו גם להדגים שלפעמים יש צורך להשכים ולקום על הקמים, למען קדושת החיים, אחרת חלילה מתרחשים אסונות לאומיים.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- האיסלאם הקיצוני הוא איום רצחני. קישור למאמר בשם- אור לגויים ומיירטים לידידים. קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא לנטרל סכנה

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן