ציונות, יהדות, התחזות ועבריינות

ציונות, יהדות, התחזות ועבריינות

יתכן שהמאמינים בגזענות, כוחנות ורודנות הבינו שאת הדמוקרטיה בארץ הקימה תנועת הציונות. כנראה שבגלל זה הם מנסים ליזום חוק מרושע ולא דמוקרטי בטענה שהוא ציוני.

ציטוט:

היועמ”שית נגד ההצעה “לעיגון הציונות”, גורמים בעוצמה יהודית: “מנותקים”

ההצעה של עוצמה יהודית, שיזם השר יצחק וסרלאוף, מבקשת לתעדף את אופיה היהודי של המדינה בקבלת ההחלטות ולתת תוקף לחוק הלאום בשטח.

לוואלה! נודע כי היועצת המשפטית לממשלה מתנגדת להצעה.

להלן עיקרי הציונות לכל מי שסובל מבורות:

מדינת ישראל תהא פתוחה לעליה יהודית ולקיבוץ גלויות; תשקוד על פיתוח הארץ לטובת כל תושביה; תהא מושתתה על יסודות החירות, הצדק והשלום לאור חזונם של נביאי ישראל; תקיים שויון זכויו​ת חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה בלי הבדל דת, גזע ומין; תבטיח חופש דת, מצפון, לשון, חינוך ותרבות; תשמור על המקומות הקדושים של כל הדתות; ותהיה נאמנה לעקרונותיה של מגילת האומות המאוחדות.

אנו קוראים – גם בתוך התקפת-הדמים הנערכת עלינו זה חדשים – לבני העם הערבי תושבי מדינת ישראל לשמור על שלום וליטול חלקם בבנין המדינה על יסוד אזרחות מלאה ושווה ועל יסוד נציגות מתאימה בכל מוסדותיה, הזמניים והקבועים.

אנו מושיטים יד שלום ושכנות טובה לכל המדינות השכנות ועמיהן, וקוראים להם לשיתוף פעולה ועזרה הדדית עם העם העברי העצמאי בארצו. מדינת ישראל מוכנה לתרום חלקה במאמץ משותף לקידמת המזרח התיכון כולו.

עד כאן ציטוט ממגילת העצמאות שמראה שיש הבדל קטן בין רודנות, רישעות וגזענות לבין מצעה הרשמי והלאומי של הציונות.

למה מי שהורשע שמונה פעמים בערכאה משקר לאזרחיות ולאזרחים במדינה כדי לקדם את מישנתו השגוייה? האם החוק המוצע מדבר על שיוויון, כבוד הדדי ורצון להגיע לשלום עם השכנים? מה, העם לא יודע מה כתוב במגילה? אולי המילה ציונות מופיעה בהצעה, אבל זה רק לצרכי התחזות.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- יהדות היא רישעות, גזענות ורודנות? קישור למאמר בשם- השמירה בוטלה? קישור למאמר בשם- מי ידע שהעבריין הוא פושע? קישור למאמר בשם- סחיטה כשרה או אהדה לפשע? קישור למאמר בשם- יש שפוטים בירושלים? קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “ציונות, יהדות, התחזות ועבריינות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן