ציונות, יהדות, נכלוליות ועבריינות

ציונות, יהדות, נכלוליות ועבריינות

למטה יש כמה מילים שנועדו במיוחד לתשומת ליבם של הסרבנים והסרבניות, המוסתים והמוסתות, הטועים והטועות שכנראה לא מכירים את הכתוב במגילות עתיקות, והן מתארות די בקצרה את מצעה הרשמי של הדמוקרטיה שקמה בדם, יזע ודמעות, ועיקרה של תורה:

ציטוט:

מדינת ישראל תהא פתוחה לעליה יהודית ולקיבוץ גלויות; תשקוד על פיתוח הארץ לטובת כל תושביה; תהא מושתתה על יסודות החירות, הצדק והשלום לאור חזונם של נביאי ישראל; תקיים שויון זכויו​ת חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה בלי הבדל דת, גזע ומין; תבטיח חופש דת, מצפון, לשון, חינוך ותרבות; תשמור על המקומות הקדושים של כל הדתות.

אנו קוראים – גם בתוך התקפת-הדמים הנערכת עלינו זה חדשים – לבני העם הערבי תושבי מדינת ישראל לשמור על שלום וליטול חלקם בבנין המדינה על יסוד אזרחות מלאה ושווה ועל יסוד נציגות מתאימה בכל מוסדותיה, הזמניים והקבועים.

עד כאן ציטוט, אבל אולי גם צריך להזכיר לחלוניות ולחילונים את עיקרי היהדות?

עוד ציטוט:

ואהבת לרעך כמוך”, על דבר זה אמר רבי עקיבא בירושלמי ש”זהו כלל גדול בתורה”. והלל הזקן הרחיב, על דרך השלילה, שהרי הפסוק התחיל במצוות לא תעשה לפיכך המשיך על דרך זו – מה זה לאהוב את חברי כמוני זהו: “מה דעלך סני לחברך לא תעביד” – ובדר כלל, מפרשים זאת לפי תרגום פשטני: מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך.

ציטוט:

“סור מרע ועשה טוב, בקש שלום ורודפהו”

עד כאן ציטוט שמתאר את עיקרי היהדות לאלה שמאמינות ומאמינים בחילוניות.

בעברית קלה, גם מגילת העצמאות וגם המצוות הקדושות ממליצות על רדיפת שלום, כבוד והתחשבות. למעשה, אין שום חובה לנהוג בגזענות, כוחנות, לאומנות, כוחנות, סרבנות, רישעות, אטימות, התנשאות או חוסר אנושיות.

מי שמסרב לשלום, מטיף לבדלנות, גזענות, חוסר סובלנות ולוחמנות לא מבין או מבינה בעיקרי היהדות. חוץ מזה, הגישה הזו סותרת לחלוטין את מה שכתוב במגילה שהקימה מדינה ליהודים כדי שתהייה להם עצמאות.

אז מה, יתכן שמי שמי שנותן ונותנת שבועת אמונים לציית לחוקים מסרב או מסרבת לשוויון או לכבד את החוקים הכי בסיסיים במשטרים דמוקרטיים?

מה עושים עם כאלה מורדות ומורדים שמבטיחים ולא מקיימות או מקיימים? יש חוק שמטפל בחברי וחברות כנסת שנשבעות ונשבעים לכבד את החוקים ואז חוטאות וחוטאים, שלא לומר מתחמקות או מתחמקים?

קישור למגילת העצמאות. קישור לויקיפדיה. קישור למאמר בשם- חזון המדינה ודרכה של תורה. קישור למאמר בשם- מי בוגד בחזון לשוויון בציון? קישור למאמר בשם- שוויון בדמוקרטיה הוא אסון? קישור למאמר בשם- החזון לציון כולל שוויון. קישור למאמר בשם- מגילת העצמאות תשמור על הציונות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “ציונות, יהדות, נכלוליות ועבריינות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן