ציוני דעתני ואיום קיומי

ציוני דעתני ואיום קיומי

עיתון ברשת נקודה קום הוקם באופן קצת חוצפני כדי להיות גוף תקשורת עצמאי, דמוקרטי, ישראלי וציוני.

הסיבה לפעולה המשונה הייתה פשוטה- נראה שכנופייה עבריינית, נכלולית וכוחנית השתלטה על רוב התקשורת במדינה, וששופרות דברניים מהללים את הנוכל הצדיק שמסובך עד צוואר בשלל כיתבי אשמה.

נו, טוב. לנוכח ההסתה, הרמייה, ההכפשה, הנדסת התודעה וההשמצה, שלא לדבר על ניסיון לבגוד בחזון האומה לשלום בשכונה, שוויון ודמוקרטיה, לא הייתה ברירה אלא להסביר את הסכנה מעל איזה במה.

בעזרת השם ולאחר הרבה עבודת הסברה, היום המצב הרבה יותר גרוע, ולכן טוב שלבינתיים עדיין יש תקשורת שהיא חופשייה. מאוד יתכן שבקרוב הכנופייה העבריינית תעביר חוק שסותם פיות שמשמיעים ביקורת חצופה נגד עבריינות, בגידה ופשע, ולא יעזור לעיתונאים לנפנף בתעודה.

במידה והתקשורת תשאר חופשייה לעוד זמן מה, כנראה שימשיכו לעלות אצלנו קריאות מחאה ואזהרה. סך הכל, סרבנות להסדרה, גזענות, אפליה וליבוי מהומה לאומנית נפיצה לגמרי סותרים את חזון המדינה ומהווים סכנה קיומית לדמוקרטיה.

קישור למאמר בשם- עיתונאים הם דמוקרטים שנובחים. קישור למאמר בשם- לדמוקרטיה נוסף כלב שמירה עם תעודה. קישור למאמר בשם- עבריין מורשע יפקד על המשטרה. קישור למאמר בשם- דמוקרטיה בהמתנה למערכה. קישור למאמר בשם- שריך סוררים וחברי גנבים. קישור למאמר בשם- *%#!@? זו הגדרה די מדוייקת. קישור למאמר בשם- המזימה להקמת ממלכת הלכה נחשפה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “ציוני דעתני ואיום קיומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן