רודנות אינה דרכה של הציונות

רודנות אינה דרכה של הציונות

עבריינים ופושעים רודניים רוצים לעשות מה שהם רוצים ללא כל התחשבות בחוקים או באחרים.

למרבה הצער, עבריינים סידרתיים אינם גיבורים שמצליחים להשתלט על יצרים פסולים, וכנראה שבגלל זה הם חוטאים שוב ושוב ומסתבכים בשלל תיקים פליליים.

באגדות עם הציורים הטובים בדרך כלל מנצחים את הרעים, השוטרים תופסים את הגנבים והחוקים גוברים על החוטאים. במציאות, הדברים קצת שונים, אבל לעיתים מתרחשים ניסים מפתיעים אך משמחים.

ציטוט:

אשד המשיך ופנה לשוטרים: “אני מצפה מכל אחת ואחד מכם, להמשיך להתייצב לכל משימות המחוז, בלחימה בטרור, בפשיעה, בסדר הציבורי ובתנועה, עם המטען הערכי שלכם, זה המשמש לכם מצפן בכל פעילות. ספר החוקים של מדינת ישראל הוא מפת הדרכים שלנו.

ציטוט:

טייס המילואים שהושעה יחזור לטוס.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הכנופייה העבריינית ניסתה לפעול בכוחנות רודנית שאינה חוקית, אבל מי שניצח היה הדמוקרטיה הישראלית. כאמור, לפעמים ממש כמו באגדות הטובים מנצחים את הרשעים החצופים.

במציאות, לוחמים וקצינים במדים אינם אוייבים או בוגדים. למעשה, צריך הרבה אומץ ויושר כדי לעמוד נחושים אל מול פושעים כוחניים ורודניים, ולא לוותר על קיום החוקים שבפניהם כולנו שווות ושווים.

לפי כל הסימנים, החוטאים והמסיתים יענשו, ויש סיכוי טוב מאוד שנחזור לפסים.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- האשמה, השמצה, הכפשה וחרדה. קישור למאמר בשם- הכנופיה רצתה להפעיל יד רטובה? קישור למאמר בשם- אלימות זו טעות חסרת יעילות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

4 thoughts on “רודנות אינה דרכה של הציונות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן