שוחד פוליטי זה דבר חוקי?

שוחד פוליטי זה דבר חוקי?

זה קצת לא נעים לספר לקהילה, אבל אין ברירה, שכן מדובר בשלומה וקיומה של הדמוקרטיה- יש בעייה חמורה שצריך לטפל בה.

ציטוט:

ביבי אקספרס: מכונת הרעל של נתניהו מנטרלת מכשולים בדרך להרס הדמוקרטיה.

נתניהו רוכב על הנמר של החרדים והימין הקיצוני, ובמסע הזה איש אינו בטוח: מאלוף הרצי הלוי והפצ”ר לשעבר שרון אפק, ועד הפרקליטות ואנשי משרד החוץ. הדיונים במסגרת תביעתם של הנתניהו’ז נגד אולמרט חושפים את שגרת הטירלול שבתוכה ניהלו את המדינה

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, במאמץ לחמוק מהרשעה וישיבה בתא הנאשם הפלילי שגם חשוד בבגידה מצהיר על כוונה להרוס את המדינה. אין לכנופיה העבריינית כאבי בטן על פגיעה בהבטחה לחיילים בצבא או עם ויתור על שיטחי הגדה שתהפוך בקרוב למדינה זרה, אפילו שזה קצת יפגע בכל מי שפעם נחשב חלק מהאומה הישראלית וכבר לא יורשה להצביע.

למה נאשם בפלילים שגם חשוד באחריות לאסון נורא בהילולה ובסיכון ביטחון המדינה בעבור עמלה מורשה ללכת חופשי ועם אבטחה, שהרי הוא מהווה סכנה מתמידה לדמוקרטיה?

אולי כדאי לעצור את הפושע המסוכן בתא עד לתום ההליך בערכאה לטובת שלומה של המדינה. סך הכל, פעילותו גורמת לנו נזק ביטחוני, חברתי ומדיני נורא.

דרך אגב, עריקה ובגידה פוליטית בעבור הבטחה למשרה ועמדה זו עבירה. לפי החוק אסור לקנות תמיכה. במילים אחרות, כל הבוגדים והבוגדות שהאמינו להבטחות ריקות של כזבן סידרתי עם שלל האשמות ביצעו חטא על המרקע הלאומי. מה תאמר היועצת המישפטית על עבירה פלילית שפורסמה בתקשורת בצורה ציבורית?

מותר בישראל לתת שוחד פוליטי ולפתות עריקים ועריקות בהתחייבויות חלולות, ועוד לעשות זאת בכותרות?

קישור למאמר בוואלה.קישור למאמר בשם- בגידה, עריקה, איומים וסחיטה. קישור למאמר בשם- היום הימין הקים את פלסטין. קישור למאמר בשם- מרדנות תקדם את הציונות. קישור למאמר בשם- שריפת המדינה זו מזימה שפויה? קישור למאמר בשם- העבריינים מפקירים את השטחים. קישור למאמר בשם- חטאים, פשעים ושבועת אמונים. קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “שוחד פוליטי זה דבר חוקי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן