שנאה היא לא בהמה כשרה

שנאה היא לא בהמה כשרה

הנאשם הפלילי סבור ששנאה מאחדת את המחנה? זו עיקרה של התורה הקדושה שניתנה למשה? יתכן שהעבריין הסדרתי לגמרי טועה ומטעה? למה הוא עושה את זה וחוטא? זה משתלם או מהנה?

ציטוט:

הקלטות נתן אשל: “השנאה מאחדת את המחנה שלנו, מירי רגב בהמה”

ב”חדשות 12″ נחשפו הקלטות בהן נשמע יועצו הקרוב של ראש הממשלה נתניהו מתבטא בגזענות כלפי עדות המזרח, ומתגאה ב”קמפיין השנאה” של הליכוד.

עד כאן ציטוט.

למה משחרר את ירושלים ורודף שלום נרצח על ידי עשב מוסת, שוטה וחוטא? מי דירבן, עודד, ולא מנע את זה? מי כנראה ישב בכלא? מילא. הכל כנראה ברצונה של השכינה ולנו אין שליטה בדברים כאלה.

במשמרת של הכזבן העבריין שנאשם בפלילים הסיכונים הלאומיים הפכו הרבה יותר מפחידים. אז מה עם הפסוק מתהילים- סור מרע, עשה טוב, בקש שלום ורדפהו, האם יש להשמיטהו, לבטלהו או למחקהו?

מי שלא מנע את ההסתה ותפס את השררה חטא, נלכד ולכאורה ישב בתא. ההיסטוריה היא שופט נפלא.

רבין לא היה בוגד אלא משחרר ירושלים. לעומתו מישהו אישר מכירת צוללות מסוכנות למצרים.

נו טוב, לא נורא. האומה המצולקת כבר התגברה על צוררים הרבה יותר מפחידים מהנאשם הכזבן והמזיק, שלכאורה לא יזוכה בערכאה אלא יסיים את הקריירה המופלאה במתקן כליאה.

מי יודע? אולי הנאשם אפילו ישמח להשתחרר מעונשה של המורשעת הלקויה? יתכן שגם האומה שכבר מספיק סבלה תחוש קצת הקלה כשתבוא הרשעה והמסית לשנאה יורד אחר כבוד מהבמה. יהייה נחמד לשוב לדרכה של תורה ולהגשים את חזון המדינה שהוסתה מדרכה.

קישור למאמר במעריב. קישור למאמר בשם- קול דמי אחיך צועקים אלי מן האדמה. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי גרם לסיכון לאומי. קישור למאמר בשם- מי אשם? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “שנאה היא לא בהמה כשרה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן