תהייה הגנה לישראל אבל לא לנוכל

תהייה הגנה לישראל אבל לא לנוכל

עבריינות בדרך כלל כוללת נכלוליות, כזבנות, חמדנות, חוסר אחריות, רישעות וחוסר התחשבות.

בין יתר הקורבנות האומללים, הנאשם בפלילים לא מנע משליחיו הנאמנים לפגוע, להשמיץ, לאיים ולהציק לשופטות ושופטים. עכשיו, לאחר שסיבך את עצמו והמדינה בהליכים משפטיים, לפתע הוא נזעק לבקש עזרה מהמומחים?

סביר שכבוד השופט ברק לא נעתר לבקשה בגלל המורשעת הלקוייה או הפושע שמסובך עד צוואר בערכאה ובאחריות לאסון נורא. למעשה, דומה שהוא עושה זאת בעבור המדינה על אף הרפש שהוטל בו, זה שראש הכנופייה עודד, ליבה ולא מנע.

ציטוט:

בשום שלב לא נתן בנימין נתניהו הוראה פשוטה: אל תשלחו ידיכם אליו. והוא יודע מה זכויותיו הרבות. הוא יודע שאהרן ברק ביטחוניסט, פטריוט, ציוני. מגן עליון על מדינת ישראל בכל פורום.

אהרן ברק הוא שהעניק לרשות השופטת הישראלית את היוקרה העילאית של עצמאות, ומבקריו, בעולם ובישראל, יאמרו – אקטיביזם מופרז. הוא לא רק פסק, אלא גם חיבר והסביר. התאוריה המשפטית שלו, על חלקיה המגוונים, היא התרומה הגדולה ביותר של המשפט הישראלי ללימודי המשפטים בכלל.ועכשיו, בגיל 87, היהודי הזה נקרא שוב אל הדגל. ובנסיבות שממחישות היטב את הצורך בו, ואת העוול הגמור שנגרם לו ולמערכת המשפט כולה בשנה של הפיכה משפטית מטופשת, אווילית, גסה, אנטי דמוקרטית ומסוכנת.

גייסות מכונת הרעל הופעלו על ברק, בגילו המופלג. המגדפים והמחרפים הטרידו אותו בביתו, ניסו להפריע לשנתו, במתכוון, כאשר רעייתו אלישבע במצב בריאותי מעורער. פורסמו עליו השמצות והכפשות. את כל הרוע וחוסר האונים של הפופוליזם הריקני ספג ברק. ובשום שלב לא נתן בנימין נתניהו הוראה פשוטה: אל תשלחו ידיכם אליו. והוא יודע מה זכויותיו הרבות.

הוא יודע שאהרן ברק ביטחוניסט, פטריוט, ציוני. מגן עליון על מדינת ישראל בכל פורום. אך ראש הממשלה נתן לכלבי התקיפה להסתער. על ברק ועל כל השאר.

עד כאן ציטוט.

כאמור, מאוד יתכן שכבוד השופט ברק לא ילך להגן על הפושע הפלילי שגרם לנזק רציני אלא יאבק ככל יכולתו למען מדינת העם היהודי.

הערה אחרונה: את התמונה זייפה כתבתנו בינה, שהיא מכונה נטולת תודעה או רצון משלה. כמובן שאי אפשר להאמין לדיווחים שלה, שכן כלום לא היה ודבר לא קרה.

חלילה התרחשה איזה תקלה אז בטח אחרים אשמים בה, שהרי העבריין הסידרתי טוען שהוא כבשה תמה וצחה, שאפילו עוד לא הורשעה ונכלאה. בקיצור, בינה אינה אמינה ותמונותיה הן הזייה של מכונה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- מי שלא מנע מלחמה וכשל במשימה. קישור למאמר בשם- פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן