תורה, פרנסה והעולם הבא

תורה, פרנסה והעולם הבא

כידוע לכל מי שיודעת ויודע, בתורה כתוב- בזיעת אפך תאכל לחם, וזה אומר שאין חובה לשדוד, לגנוב, לגזול וללסטם.

למעשה, ליהודים הכשרים אפילו אסור לעשות מהתורה קרדום לחצוב בה, אבל למרבה הצער הרב חסדו השוכן במרומים גם יצר בעולמו חוטאים, רשעים, בורים, מורדים וזדים, והם לא ממש מתגברים כגיבורים על יצרים פסולים מטעמים אנוכיים וחמדניים.

ציטוט:

הרמב”ם כותב ברוח זו דברים קשים במשנה תורה:[4] “כל המשים על לבו שיעסוק בתורה ולא יעשה מלאכה ויתפרנס מן הצדקה, הרי זה חילל את השם וביזה את התורה וכיבה מאור הדת וגרם רעה לעצמו ונטל חייו מן העולם הבא. לפי שאסור ליהנות בדברי תורה בעולם הזה. אמרו חכמים: כל הנהנה מדברי תורה נטל חייו מן העולם. ועוד ציוו ואמרו: לא תעשם עטרה להתגדל בהם ולא קרדום לחפור בהם. ועוד ציוו ואמרו: אהוב את המלאכה ושנא את הרבנות. וכל תורה שאין עימה מלאכה סופה בטלה, וסוף אדם זה שיהא מלסטם את הבריות…”

ציטוט:

בית המשפט קבע: עשרות המיליונים שמקבל “הרנטגן” מחסידיו חייבים במס.

ביהמ”ש המחוזי בתל אביב קבע כי הרב ישראל איפרגן ישלם מס על הכנסות של 30 מיליון שקלים. פרקליטיו של “הרנטגן” טענו כי הכספים מועברים לעמותות חסד, אך התברר שרק כרבע מהם אכן נתרמים. “הכסף מהמאמינים הם משלח היד של הרב”

ציטוט:

אושר תקציב הישיבות הגדול ביותר אי פעם.

תקציב הישיבות קוצץ על ידי לפיד ב-2015 לכחצי מיליארד שקל, הוגדל בהמשך על ידי הממשלה, שאישרה היום תוספת נוספת – ומגיע כעת ל-1.2 מיליארד שקל.

עד כאן ציטוט שעוסק במיצוות החמדנות, הרמאות, הגזלנות, ההתחזות, הטפילות והסחטנות.

במציאות, אסור להתפרנס מהיהדות.

מי שמנסה לעשות מהתורה הקדושה קרדום לחצוב בה פרנסה בעצם מראה שאין לו אמונה או אפילו חשש מבית דין בעולם הבא, וזו בעייה. החילונים והחילוניות מאמינים ומאמינות שהאל נמצא בכל מקום ובכל זמן, ולכן יכול לראות את כל החטאים והעוונות.

אם כל מנהיגי העידה שסבורה בטעות שהיא כשרה מסובכים בהליכים משפטיים כאלה או אחרים, האם המאמינות והמאמינים כבר מבינות ומבינים שבעולמו לכאורה יש נוכלים? שיתכן שלא כל המתחזים ליהודים מקיימים את עיקרי המיצוות בכתובים? ממש מדהים.

למרבה הצער, בעזרת קרדומים קדושים מתחזים לכשרים מלסטמים את החילוניות והחילונים כבר המון שנים בעבור משתמטים בריאים, ולקשישים ולבתי חולים אין מספיק מזומנים בגלל תעלולים פוליטיים של עבריינים חמדניים, אנוכיים ורשעים.

קישור לערך- פרנסה מלימוד תורה בויקיפדיה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר בשם- ציוויים קדושים וחטאים שגרתיים. קישור לערך עשרת הדברות בויקיפדיה. קישור למאמר בשם- הרמב”ם היה כנראה אדם חכם. קישור למאמר בשם- טוב שכבר לא סוקלים סוטים. קישור למאמר בשם- לפושעים יש אלוהים? קישור למאמר בשם- המצווה החמישית וגישה אנושית. קישור למאמר בשם- הכל ברצון השכינה, והכל לטובה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן