אולי הומור שחור יביא מזור?

אולי הומור שחור יביא מזור?

אולי קצת הומור יעזור להביא לאומה שכבר מספיק סבלה מעט מזור? אפשר לנסות זאת בעזרת אגדות מומצאות, ועם מישחקי מילים שעוסקים בשמות או במאורעות שמעוררים רגשות.

היו היו בארץ רחוקה כמה פוליטיקאים מסוכנים, עברייניים ונכלוליים עם שמות מוזרים.

בן ימין למעשיהו
יציק לדין
ששון הדוברמן
אי ניסער בן מבעיר

חברי הכנופייה זממו ברוב רשע לשעבד, להגביל ולהעביד את כל היהודים בממלכה, אבל הרב חסדו שלח לדמוקרטים המשוועים לישועה את אסתר הנשיאה, שתוציא את הפושע מהזירה בפסיקה קלה ותביא הצלה לעמה.

עד כאן בדיחה עגומה מאגדה שלא באמת הייתה.

למרבה הצער, לא כל מה שמופיע באגדות ילדותיות, קדושות, יצירתיות או תמימות גם מתרחש במציאות המרה שהיא הרבה יותר מפחידה, אבל למרבה המזל הצבעת אי אימון במליאה יכולה לפתור את הבעייה והדבר יביא הקלה גדולה.

הפושע שמולך במדינה כאילו הכל כשר, תקין וכשורה נמצא בניגוד עיניינים לאחר שהועבר חוק שמונע הדחה של עבריינים שחטאו מתפקידים ציבוריים, כאילו שהם מלכים חסינים או מלאכים שמיימיים.

למרבה הפלא, הציפצוף המתריס והחוצפני על החוקים, מהמקפצה ולעיני אזרחיות מזועזעות ואזרחים נידהמים, לא גרם למלכה חיות לחוש שיש סיבה להפריע לפושעים סידרתיים להמשיך לעשות כל מה שהם רוצים.

תיאורטית, בדמוקרטיה יש הרבה שומרי סף שיגנו על קיומה, שלומה וביטחונה. במבחן התוצאה, נראה שהכנופייה עושה מה שהיא רוצה כבר תקופה, המבצר מלא סדקים ורעוע, אבל מהערכאה העליונה בעיקר שומעים דממה שקטה, שזה כנראה עדיף על נחירה רמה.

ציטוט:

הסדר ניגוד העניינים שנתניהו הפר, המשמעות הפלילית – ומה יעשה בג”ץ?
בג”ץ לא הקפיא את “חוק הנבצרות”, ותוך שעות הכריז רה”מ על התערבות במהפכה המשפטית. בכך הפר את ההסדר שב-2020 אפשר לבג”ץ להכשיר את כהונתו, למרות האישום. היועמ”שית השיבה שהצהרתו “לא-חוקית”, כיצד תגיב לעתירה החדשה? והאם ייקבע שנתניהו ביזה את בית המשפט העליון?

ציטוט:

נו? אז מה תהייה התוצאה? תוקם כאן ממלכה רודנית עם מלכה לקוייה ויורש יצר פרוע, אולי איזה דיקטטורה שתנהג לפי ההלכה או שהעם החופשי בציון ישמור על הדמוקרטיה?

הכל ברצונה של השכינה, שכן אסתר הנשיאה האמיצה כנראה מתחבאת בפינה ושומרת על זכות השתיקה. מי יודע? אולי המליאה בבירה תצביע באומץ בעבור הנהגה נקייה וראוייה במקום לתמוך בכנופייה עם שלל כיתבי אשמה?

עד כאן ציטוט.

הנשיא האחראי והממלכתי מבקש לנסות להגיע להסכמה, אבל ברוב תבונה כבר הודיע שהוא לא יהסס לספר לפרהסיה מי זמם למלט פושע סידרתי מהרשעה ללא קשר לחזון המדינה, טובתה, שלומה, ביטחונה או חוקיה.

ההצגה המבדרת עדיין נמצאת בעיצומה, והקהל בטח חש משועשע.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- מלך הביצה, יורש יצר ומורשעת לקוייה. קישור למאמר בשם- עבריינים, ניגוד עיניינים ודיונים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן