הזדים מזיקים לישראלים ולאמריקאים

הזדים מזיקים לישראלים ולאמריקאים

למרבה הפלא, בעולמו המופלא יש כמה אנשים שאינם ממש נחמדים, מתחשבים או מנומסים. למעשה, כמעט כמו קין אבינו הפושעים של היום הם רודנים כוחניים, חמדניים, גאוותניים, שאפתנים, אכזריים ומאוד מסוכנים.

ציטוט:

פוטין: שליחת כוחות נאט”ו לאוקראינה עלולה להוביל למלחמה גרעינית.

בנאומו השנתי לפרלמנט, נשיא רוסיה הזהיר מהאפשרות של חיילים מערבים על אדמת אוקראינה. הוא הוסיף כי מוסקבה לא תאפשר התערבות ב”עניינה הפנימיים”, לקראת הבחירות בחודש הבא ואחרי מותו של נבלני.

עד כאן ציטוט.

סביר החוקים, כמה איומים, הפגנת שרירים ואולי גם עימותים כואבים חוהרסניים בסוף יביאו קץ לתעלולים המזיקים של הפושעים הסידרתיים, אבל זה כנראה יקח כמה ימים. לפני שהכל ירגע ונוכל לשוב לשיגרת החיים יש צורך חיוני לנסות לנטרל איומים באמצעים דמוקרטיים, או אחרים.

רוב האנשים בעולם לא ממש נהנים מחטאיהם של פושעים אלא סובלים, ולכן אין ברירה לאנושות התרבותית אלא לעמוד נגד רשעים פרועים ואכזריים כדי שלכולם יבואו ימים יותר יפים. בלי לעצור את מזימת הפשע והרשע, המצב רק יחמיר, וזה יגרום למועקה ובעייה קשה לרוב האוכלוסייה.

נוצר בעולם מצב מוזר שאינו ממש מוכר מהעבר. לפחות לשלושה מנהיגים שאפתניים ומסוכנים יש יעדים דומים, ובמבחן התוצאה לכאורה נראה שהם מתואמים. כמובן שאין הוכחות קבילות ומרשיעות לחשדות אודות קנוניות אפלות, זדוניות ומרושעות, אבל אולי מספיק להביט במאורעות, להקשיב להצהרות ולהרהר במשמעויות.

ראש הכנופייה העבריינית, המרדנית, הלוחמנית והגזענית שמושלת בדמוקרטיה העברית הוא פושע סידרתי שחשוד באחריות לאסון לאומי ובבגידה בשבועת האמונים שהוא נתן באופן פומבי. למעשה, מתנהלת בדיקה ממלכתית לגבי הרווחים האישיים שהוא קיבל מעיסקה חשודה שעשוייה להוות בגידה בשלום מדינה שעל כל פרטיה מישרד הביטחון הישראלי כלל לא ידע. חוץ מזה, הוא מסרב להסדרה, מסתכסך עם אמריקה ומשחק במלחמת דת גדולה ונפיצה

נשיא אמריקה לשעבר, זה העבריין יפה השיער, מואשם בבגידה והמרדה, וזה רק חלק קטן מהסיבוכים המשפטיים של הפושע. המסכן נאשם בהמון מדינות, וזה קצת בעייה על אף אהדה סקרנית לדמותו המרהיבה, הצבועה, הקולנית, הפרועה, הבוטה, הגסה והמשונה.

הצאר של רוסיה אחראי לרצח עם של מאות אלפי אזרחים ם בסוריה, בגרימת סבל למיליוני אזרחים באוקראינה, ולכאורה גם בחיסול כל מתנגדיו שמשום מה עולים השמימה בלי להנות מהפנסייה.

כזכור לזוכרות ולזוכרים פעם הפושע המקומי שלנו התהדר בקשריו הטובים עם מנהיגים ידועים. היום מסתבר שכל האנשים עימם העבריין מתרועע הם בעצם חוטאים מסוכנים ועבריינים סידרתיים שאחראים לנזקים חמורים. מה אפשר לומר? אולי הנוכל באמת נמצא בליגה אחרת, אבל היא לא ממש נהדרת.

יש פתגם ישן שאומר- ספר לי מי הם חבריך ואומר לך מי אתה. לאור החוכמה העתיקה, נראה שראש הכנופייה שלנו נמצא בחברה מאוד לא טובה, וזו בעייה שצריכה לבוא על תיקונה.

לסיכום, העזתים, הלבנונים, החות’ים ורשעים נוספים מקבלים סיוע, מימון והדרכה מאיראן. הנהגת טהראן מתנהגת כאילו היא לא חוששת שישראל או אמריקה תעלה אותה בעשן, וזה כנראה בגלל תמיכתו של הצאר הרודן.

הנשיא המודח של אמריקה הסתבך כאשר פורסם שהיו לציוותו הרבה מיפגשים עלומים עם הרוסים, אבל אחרי מאמצים ותירוצים הסיפורים הללו הוכנסו לארונות נעולים. מצד שני, בזמן כהונתו הפרועה הנשיא יפה הבלורית עם התואר המלכותי שמר על יחסים טובים עם הרודן שאחראי לרצח עם אצל הסורים.

האם יתכן שהאיש העשיר בעולם קנה את תמיכתם של פוליטיקאים מערביים חמדניים, קידם אותם ועזר להם להגיע למעמדם הרם? האם זה נעשה בעזרת ליבוי שנאה ופילוג, השמצת יריבים והפעלת צבא של בוטים זדוניים שישנו את דעתו ועמדתו של העם? יתכן שבגלל כל זה היהודים שכחו את עיקר תורתם והוסטו לשנאה שאינה עיקרה, ולסרבנות לחזונם?

כדי לפתור בעיות ביעילות חשוב להבין מי גורם להן מתוך חמדנות, תאוותנות, אנוכיות, גכוחניות, אוותנות ורישעות. כמובן שאפשר להתחיל הנטרול הזרועות החמושות והחצופות, אבל צריך לקחת בחשבון גם את העובדה שיתכן ומישהו יוזם ומתאם את כל הפעולות.

ביריונים ופושעים סידרתיים לא מכבדים הסכמים או חוקים. השפה היחידה שהם מבינים היא זו שהם עצמם מדברים, ולכן צריך לשים בפניהם גבולות נחרצים, ברורים, כואבים ובילתי מתפשרים.

בשלב ראשון, אפשר למשל להטביע הרבה ספינות מלחמה יקרות ולנקות את השמיים ממטוסים שנושרים כזבובים בגלל אמצעים משוכללים ויעילים. חלילה, הרמז לא יובן, הדבר עשוי לגרום סבל וצער לעוד המון רוסים.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה נטולת רצון משלה. במציאות השותפים מעדיפים לא לגלות ברבים שהם לכאורה מתואמים. כנראה שהחשדות קיימים רק בגלל הנאומים הדיבורים והמעשים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- איומים מעידים על פחדים. קישור למאמר בשם- גן עדן או תקופת האבן? קישור למאמר בשם- רודנים חצופים דורשים גבולות ברורים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן