הנהלה אחראית שאינה עבריינית

הנהלה אחראית שאינה עבריינית

כשחלילה יש סימנים שתבוא פשרה או הסדרה שתעצור את מעגל הלוחמה העצובה כל הקיצונים שמתפרנסים משנאה נתקפים בהלה עזה ועושים כמיטב יכולתם לעורר מהומה אלימה שתשמר את האיבה.

סך הכל, אם יהיה שלום כבר לא יהיו לזדים הרצחניים תקציבים או מקום. בקיצור, כל פעם שמתקרב מצב שבוא יוגשם החזון לציון לפתע מישהו מעורר מדון. הדבר הזה קרה לפני שנחתם שלום עם ירדן והרשות השכנה, והיה מסוכן לעלות על אוטובוס או לשבת במסעדה. מחיר השלום בגלל המתנגדים האלימים היה נורא, אבל מעל עשרים שנה יש שיתוף פעולה ביטחוני שמאוד מסייע למדינה ללחום באוייביה.

בזמן האחרון ממשלה רעננה לא מסרבת לדבר עם השכנים בסביבה ובעבור המתפרנסים משנאה ומריבה הדבר מעורר דאגה. לצורך שימור הלוחמה המתמידה הכנופיה מנסה ככל יכולתה להצית תבעירה, אבל בגבורתה כי רבה מאוד נזהרת שזו חלילה לא תפגע בה.

ציטוט:

חמאס קרא להמונים להגיע מחר לאל-אקצא ולהתבצר, אך בינתיים לא מכוון לקיים הפגנות סמוך לגדר רצועת עזה • לאחר שבועיים שהיה סגור: מעבר ארז ייפתח למעבר 12 אלף פועלים פלסטינים.

עד כאן ציטוט שאולי צריך קצת פרשנות.

הכנופיה האלימה שיושבת בעזה ומחזיקה באזרחיה כבני ערובה בלי מוכנות להסדרה מנסה ככל יכולתה להימנע מפגיעה בה, אבל מדרבנת אחרים שיסתכנו ויסבלו בעבורה לצרכי פוליטיקה ושליטה.

ישראל מוכנה לכל אירוע, ומצד שני נותנת לפועלים קשי יום להביא פרנסה הבייתה במקום להחמיר את הבעייה ולתת לקיצונים סיבה להסתה, האשמה ושנאה.

בעברית קלה, הכנופיה המזיקה לא מסכנת את עצמה רק מדרבנת גיבורים אחרים שיעשו בעבורה את העבודה.
מצד שני, הדמוקרטיה הישראלית לא מתרגשת. היא מתכוננת, מאומנת, חמושה וערוכה לכל מה שעשוי להגיע אבל מצד שני פועלת באחריות שקולה כדי לא לפגוע באזרחים שבעיקר רוצים לפרנס את המשפחה.

מה אפשר לומר? נראה שההנהלה הרעננה פועלת בצורה נבונה, נחושה, שקולה וטובה, שלא לומר נפלאה יחסית לחבורה העבריינית שהודחה. הגישה היא- מי שירצה לעבוד איתנו יזכה ביכולת להאכיל את המשפחה. לעומת זאת, את הקמים עלינו לכלותנו לא תהייה ברירה אלא לנטרל, אחרת חלילה יש סכנה. בקיצור, שבנו לנתיבה של תורה ולחזון המדינה.

צריך לומר תודה להנהלה השקולה, האחראית והנבונה שעושה מה שטוב למדינה ולא לעצמה ולצרכי פוליטיקה. הגישה מאוזנת, נכונה, יעילה ונועדה ללחום בפשע בלי לפגוע שלא לצורך באוכלוסיה.

קישור למאמר ב- N12 קישור למאמר בשם- .חזון לאומי ונאשם פלילי. קישור למאמר בשם- אלימות אינה דרכה של תרבות. קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר. קישור למאמר בשם- חשד לבגידה מצדיק חקירה? קישור למאמר בשם- ביעור שחיתויות וחקירות מעמיקות.  

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן