חבל שהמוסלמים עיצבנו את האמריקאים

חבל שהמוסלמים עיצבנו את האמריקאים

סביר שכמה אלפי מוסלמים קיצונים, בורים, מוסתים, תוקפניים ואלימים לא יכבשו את כל הקמפוסים בארצות הברית, גם אם זה יהייה בעזרת צעירים מקומיים נסערים.

מצד שני, המתפרעים המאורגנים עושים עבודת הסברה מצויינת, מראים לעולם איך הם מתנהגים, מצפצפים על החוקים, מזיקים, מורדים, מאיימים ותוקפים.

כנראה שבקרוב מאוד המקומיים יתעוררו ויגיבו אפילו שלכרגע הסטודנטים בקמפוסים בכעיקר נראים משולהבים, ממומנים, מוסתים ומשוכנעים, כדרכם של צעירים שלא סיימו בהצלחה יתירה את מסלול הלימודים.

במציאות שאינה מזימה יזומה על ידי כוחות זדוניים והמון מזומנים, האמריקאים בעצם אוהבים להיות דמוקרטים, ולפי התרבות הנהוגה אצלם הם כן מתחשבים בנשים וזאת מחמת היותם שיוויוניים ותרבותיים.

ציטוט:

עמדו מול המפגינים האלימים והפכו לגיבורים: הסטודנטים שהתעקשו להציל את הדגל.
סטודנטים השייכים לאחווה באוניברסיטה בצפון קרוליינה הפכו לגיבורים ברשת בזכות תמונה ויראלית שלהם עומדים מול ההמון בהפגנות נגד ישראל ומתעקשים “להציל” את הדגל האמריקאי ולמנוע את החלפתו בדגל פלסטין.
ביניהם עמד גם סטודנט יהודי עם דגל ישראל שסיפר: “זרקו עלינו הכל”. כעת נפתח פרויקט מימון המונים כדי לארגן מסיבה לכבודם, שגרף כמעט 325 אלף דולר ב-24 שעות בלבד.

עד כאן ציטוט.

בדמוקרטיה מותר להביע דיעה ולנסות לשכנע, אבל אסור להסית לשנאה ולפגיעה אלימה.

חוץ מזה, בדמוקרטיות לא עורפים ראשים בפני צופים ואפילו לא מכריחים את הבנות ללבוש שחורים או להסתיר את התלתלים בעזרת כיסויי ראש מרשימים, וזאת רק בגלל שלבחורים יש קשיים בשליטה ביצרים.

בעברית קלה, המהומה היזומה באמריקה תביא לתוצאה הפוכה לחלוטין מימה שכנראה ציפו מארגניה ומממניה. הציבור האמריקאי כלל לא אהב לראות פראי אדם מסתערים על סמל הדמוקרטיה באמצעים כוחניים, וגם לצפות במוסלמים אלימים מחללים סמלים לאומיים כנראה מאוד יעצבן את התושבות והתושבים.

סך הכל, הרבה זמן במערב שכבר אינו פרוע רואים בזעזוע טרוריסטים מוסלמים מפחידים ממרחק בטוח על האקרנים. ההבנה המזועזעת שהטרוריסטים מסוג זה הסתננו למוסדות אקדמיים יוקרתיים, ושם הם מתפרעים ומזיקים תוביל בשלב הראשון לסילוקם בשל כשלים חינוכיים.

למרבה הצער, גם יתכנו מעשים יותר חמורים שכן כשאנשים חשים מאויימים או מותקפים הם פחות סובלניים ורחמניים. גם באירופה כנראה שהמקומיים ההמומים יקומו ויסבירו למהגרים שיש צורך לכבד חוקים אנושיים.

בקיצור, יש אפשרות שלא רק אנחנו נסבול מאנטישמיות וגזענות.

מעניין איזה עוד תרגילים יעשה הצאר של הרוסים במאמץ לפגוע באמריקאים ולגרום לעולם לשכוח את מה שהוא עושה לאוקראינים? יתכן שהאיראנים ושאר הקיצןנים המוסלמים סבורים שניתן לסמוך על הצאר של הרוסים, שאולי הבטיח לעזור לחברים.

החמאס יכול לספר לאיראנים שלעצבן את הישראלים לא באמת גרם לכל השותפים שהבטיחו להצטרף לחוגגים לקחת על עצמם סיכונים, והמסכנים הנטושים נותרו גלמודים וממש הרוסים.

כרגע יתכן שיש בטהראן מחשבה מלאת תיקווה ששליט מוסקבה רוצה שהעיר שלו תראה כמו עזה בגלל איראן הרחוקה. נו, טוב. ככה זה בחיים. לפעמים מקווים להצלחות מפוארות וקצת מתאכזבים.

בהחלט מותר לאיראנים לקחת סיכונים קיומיים ולהקריב עצמם כשאהידים בעבור הצאר של הרוסים אם זה מה שהם רוצים.

קישור למאמר ב= N12. קישור למאמר בשם= שינאה אלימה והשכלה גבוהה. קישור למאמר בשם- הדמוקרטיה לא מאמינה בשנאה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “חבל שהמוסלמים עיצבנו את האמריקאים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן