יתכן שהאו”ם קצת פגום

יתכן שהאו”ם קצת פגום

לפי דבריו כנגד ישראל, שהעזה להגן על עצמה מתוקפיה בעוצמה, מזכ”ל הא”ום לא נראה כציוני נלהב או כאדם שוחר הסדרה ופשרה, שכן דומה שעיקר כוונתו היא להטיל אשמה על הקורבנות מעל במה.

החטופות והחטופים לא זכו לקבל ביקור מלא רחמים אנושיים מנציגי האירגון, שהוקם לאחר רצח עם שכמותו לא היה בהיסטוריה כולה שבוצע ביהודים. האו”ם לא השיב לביתם השרוף את השבויות והשבויים, והיום ידוע שאנשיו היו בין הרוצחים והפושעים.

משמיעת הטיעונים החגיגים, אפשר בטעות לחשוב שקורבנות האזרחיים בישראל הם פושעים איומים, שכן ברוב חוצפתם הם יצאו לחסל איומים והדבר גרם נזק לבילתי מעורבים תמימים שרק סייעו לטרוריסטים מהבתים.

הטרוריסטים השתמשו במוסדות חינוך שמטיפים לשנאת ישראלים, בבתי חולים ובעוד הרבה אזורים הומניטרים של האו”ם מלא הרחמים, זה שמאז עשרות שנים ממשיך לשקם פליטים שלא משתקמים.

זה קצת לא נעים לגלות ברבים לאחר השמעת הגינויים הצדקניים והמוטים נגד המותקפים שעובדי המוסד המכובד בעצם לקחו חלק פעיל במעשי זווועה רצחניים.

אז מה עושים כדי לא להחשב לאנטישמים רשעים וצבועים שמסייעים לפושעים אלימים? אולי אפשר לספר למיקרופונים שבכל ארגון יש קומץ של עשבים שוטים שלא מייצגים את שאר החברים הניכבדים.

הטיעון שלעיל נשמע הגיוני ומשכנע, אבל הוא בעצם מסתיר בעייה הרבה יותר גדולה.

אירגון הסיוע לפליטים בעצם לא עזר להם להשתקם, למצוא מקצוע, עבודה ולהקים לילדים בתים. למעשה, האו”ם הפך את העקורים שמיוזמתם פתחו במלחמה והפסידו לישראלים לניזקקים שתלויים בחסדים, כאלה שמנציחים עוני ולא הופכים לעצמאים או משגשגים.

במילים אחרות, מיליארדים נישפכו במשך עשרות שנים, ועדיין יש באזור הרבה מחנות פליטים שחיים על תקציבים והם אינם עצמאיים או חופשיים.

דבר שני שאולי זקוק לשינויים הוא שבתי הספר בעזה לא חינכו לשלום אלא לשינאת אחרים ולהנצחת סיכסוכים. איך בדיוק ניתן להגיע להסדרים הוגנים אם מלמדים את הילדים שצריך להרוג את כל היהודים?

בעייה שלישית עם אירגון הסיוע הרחום ונדיב היא שמתקניו שימשו טרוריסטים לאיכסון אמצעי לחימה מסוכנים, או כשטח שמימנו נורים טילים. במילים אחרות, אנשי האו”ם סיפקו עזרה ללחימה פעילה ולא רק סיוע הומניטרי לאוכלוסיה.

ציטוט:

גוטרש: “ננקוט בהליכים פליליים נגד כל עובד או”ם שהיה שותף לטרור”

מזכ”ל האו”ם גוטרש קרא הבוקר (ראשון) את המימון לאונר”א והודיע: “ננקוט בהליכים פליליים נגד כל עובד או”ם שהיה מעורב בפעולת טרור”. זאת, לאחר שארה”ב, איטליה, בריטניה וגרמניה הודיעו כי ישהו כל העברת כספים בעקבות מידע מודיעיני שחשף כי אנשים בשורון הארגון השתתפו במתקפת 7 באוקטובר.

ציטוט:

תלמידים בבי”ס של אונר”א במזרח ירושלים מדברים: “דקירת יהודים – כבוד לפלסטינים”
בסרטון שצולם ב-2022, והגיע לידי ynet על רקע סערת הפסקת המימון לסוכנות האו”ם על רקע השתתפות עובדיה בטבח, מספרים תלמידים בבית ספר של אונר”א על התכנים המסיתים שמועברים להם. “מוכן לבצע פיגוע התאבדות”, אמר אחד מהם. אחר אמר: “מלמדים אותנו שהיהודים הורגים את ילדינו”.

עד כאן ציטוט.

לספר שכמה עובדים סוררים יפטרו ויענשו לא ממש פותר את הבעיות שתוארו לעיל, כך שאין ממש צורך להתפעל. אולי צריך לארגן את האירגון הקלוקל מחדש, וזאת על מנת שיבצע את תפקידו כנדרש, באופן כזה שהוא ימומש.

לבינתיים, טוב שהמערב התרבותי לא ימשיך לממן אירגון שמסייע לטרור איסלאמי קיצוני שהשתלט על אזור אזרחי בעזרת הפעלת כוח רודני ועברייני.

למעשה, יש עכשיו הזדמנות נפלאה לכל המדינות שלכאורה מאוד רוצות לסייע לאחיהם התוקפניים, שאיבדו בתים והפכו לעקורים בגלל מעשיהם הרצחניים והמזוויעים. החברים הטובים והמודאגים מוזמנים לפתוח את הארנקים, או לקלוט ולשקם פליטים אחים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- אומה עם סרטי אימה. קישור למאמר בשם- האומה שנבחרה כנראה גם סומנה. קישור למאמר בשם- המלחמה בשנאה חשובה לקהילה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן