כשההנהלה מזיקה באה חלופה

כשההנהלה מזיקה באה חלופה

מצער לחשוב שהעם מאוד סובל כאשר את המשטר מנהל פושע שהוא עבריין ונוכל.

זה נכון באיראן ולמרבה ההפתעה גם בישראל. בדמוקרטיה הציבור בוחר הנהגה שתשפר את מצבו, תשמור על ביטחנו ותספק רווחה ושלווה.

ציטוט:

“ישראל הכי בהם עוד יותר חזק”: אזרחים באיראן מחזקים את ישראל.
באיראן יש מי שמחזק את ישראל אחרי התקיפה, ולא בכדי חוקק חוק במדינה המזהיר את האזרחים מפני פרסום פרו-ישראלי ברשתות • ברחבי טהרן מופיעות כתובות גרפיטי המביעות סולידריות עם העם בישראל ונגד משטר משמרות המהפכה.

עד כאן ציטוט.

חבל שבאיראן ובדמוקרטיה העברית יש הנהגה כוחנית, לוחמנית, אנוכית ועבריינית. למעשה, האוכלוסיה האזרחית מאוד סובלת בגלל מעללי ההנהלה.

המון חודשים הציבור הישראלי יוצא במאות אלפים בכל הארץ עם כרזות ודגלים, אבל לא תוקף שוטרים, לא שורף משרדי ממשלה מפוארים, לא מטביל נהגי מכת”זיות בדברים המצחינים שהם מתיזים על אזרחים, ולא מביא לכיכר מכשירם צרפתיים עתיקים לצרכים כירורגיים.

באיראן, הדברים קצת אחרים, כנראה שבגלל שמשטרים רודניים אלימים אינם דמוקרטים וסובלניים, ושם יורים במפגינות ובמפגינים או מכים, תוקפים, לוקחים לכלא, ובני המשפחה ההמומים נותרים שכולים ואבלים.
בדרך כלל כלל העם מוכן לסבול בעבור ההנהגה כל יש אימון בה והמצב לא מזעזע.

כאשר הציבור מבין שההנהגה מזיקה לו באים שינויים, גם אם זה לא ממש מוצא חן בעיני רודנים כוחניים. ככה זה בחיים.

מי שלמד היסטוריה מכיר את הסיפורים העגומים, שהם קצת מעגליים, דומים ולכן אולי קצת משעממים.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הניסיון להזיק לציון נחל כישלון. קישור למאמר בשם- יש סיבה לאזהרה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאםלמדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן