מי אנטישמי לצורך פוליטי?

מי אנטישמי לצורך פוליטי?

יתכן ששר האוצר לשעבר קצת הגזים במה שהוא אמר.

מי שסגר את המדינה והרס את הכלכלה היה הבוס שלו, זה העבריין הסידרתי שהודח לאחר שזמנו עבר והוא עכשיו בדרך להרשעה ומאסר. למעשה, המצב בזמן שילטון הכנופייה העבריינית הפך מגרוע, קשה ומדאיג לרע ומר.

במקום לקחת אחריות על הכישלון הנורא כנראה שהרבה יותר קל לנסות להטיל אשמה על אחרים, ולעשות זאת בארסיות, בנכלוליות וברישעות.

ציטוט:

כ”ץ: “ליברמן התנהג כמו האנטישמים הכי גדולים בהיסטוריה”

עד כאן ציטוט.

למה חבר הכנופייה שהודחה מסית לשנאה ללא סיבה בכוונת תחילה?

יש שחקנים בזירת הפוליטיקה שכנראה בעיקר מעוניינים ששמם יופיע בפני הפרהסיה, ולפיכך האמירות המטופשות שלהם נועדו לוודא שיש מספיק סערה ותדהמה, ולא רק להראותם מתאמצים ככל יכולתם הדלה להלבין פנים בפני הקהילה ולחשוף עצמם כבורים בדרכה של תורה.

אולי כדאי להסביר את האמירה האחרונה כדי שהיא תהייה קצת יותר ברורה.

כזכור לזוכרות ולזוכרים, פרעה לכאורה החליט להשליך ליאור את התינוקות היהודיים. היוונים והרומאים החריבו לנו מקדשים ושרפו ערים, המן הרשע כביכול רצה לעשות טיהור אתני אצלו בממלכה, הקוזאקים והפוגרומאים נהנו להוציא עלינו תיסכולים אישיים במשך המון שנים, והצורר האחרון רצה להשמיד, לאבד ולשרוף את כל ילדיו הנבחרים מחמת היותם קצת שונים.

יחסית לכל האנטישמים שפגעו קשות בהמוני יהודים במשך אלפי שנים, לא ממש בטוח שהעלאת תעריפי נסיעה באוטובוסים או צימצום הסיבסוד למעונות ילדים של משתמטים שלא עובדים באמת מעיד על רצון להזיק לעברים.

מה שכן לגמרי ברור זה ששר האוצר לשעבר מנסה להשמיץ, להכפיש ולהסית, והוא עושה זאת מעל במה ציבורית, אפילו שפעילות זדונית מסוג זה אסורה על מי שמאמין בעקרונות התורה היהודית.

שר האוצר של מדינת ישראל אינו באמת צורר מסוכן כמו הצוררים האחרים שגרמו לנו נזקים איומים, ולכן זה קצת מוזר שהשר לשעבר משמיע שקרים בוטים, גסים, ריקים וטיפשיים אל מול צופות וצופים.

מה, המסית המשמיץ סבור בטעות או ברוב חוכמתו שהשמעת כאלה דברים שגויים וגסים יעשו רושם טוב על הצופות והצופים? נו? אז מי כבר מאמין או מאמינה שליברמן יותר גרוע מהמן?

זה לא ממש יפה, מוסרי או נימוסי לקרוא לשר ישראלי- אנטישמי לצורך פוליטי. סך הכל, פעם הסיתו וכינו את ראש ממשלת ישראל בוגד מסוכן, וזה לא נגמר טוב שכן בא רצח מתוכנן.

איך היה מרגיש השר לשעבר אם מישהו היה אומר לצופות ולצופים ברבים שהוא גדול המסיתים הרשעים מבין כל שרי האוצר הקודמים? זה יפה לעשות לאחרים מה שלך לא נעים לצרכים פוליטיים אנוכיים או סתם למען כותרות בעיתונים?

קישור למאמר ב- N12.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן