עונש למחבלים מכל הסוגים?

עונש למחבלים מכל הסוגים?

עונש מוות לא ממש מרתיע מתאבדים אובדניים, אבל הקיצונים התוקפניים סבורים בשגגה שרצח חוקי וציבורי של עבריינים ירגיע סיכסוכים לאומיים.

נו, טוב. אולי הגיע הזמן לשנות את החוקים הישנים ולהרוג את כל המעצבנים המפחידים. סך הכל, נראה שיש להם קשיים להשתלט כמו גיבורים על דחפיים אלימים, והם תוקפים, מאיימים ומתפרעים כאילו אין אלוהים.

בדמוקרטיה יש שוויון בפני החוק, ואף אחד לא פטור מציות להוראות הקדושות שהביא לנו משה מהשוכן במרומים. לפיכך, החוקים והעונשים הרצחניים בטח יחולו על כל התושבות והתושבים שגורמות וגורמים לסיכונים ונזקים.

ציטוט:

מתנחלים חשודים שניסו לדרוס חיילים בחווארה ויידו לעברם אבנים.

לפי צה”ל, בתקרית אחרת שהתרחשה אתמול ליד ההתנחלות רימונים, נעצרו שני אזרחים שתקפו את מפקד החטיבה המרחבית בנימין.

ציטוט:

השרים אישרו את חוק עונש מוות למחבלים, הקבינט ידון בנוסח.
גורמים בליכוד עוד ביקשו בבוקר להוריד מסדר היום את החוק הנפיץ, אולם בן גביר התנגד – והוא אושר בוועדת השרים. עם זאת, סוכם כי הקבינט ידון בחוק לפני שיעלה לקריאה ראשונה בכנסת. העימות הבא בדרך: בשבוע שעבר נחשף ב-ynet כי היועמש”ית צפויה להתנגד לחוק: “גם בארה”ב מדינות החלו לבטל אותו”

עד כאן ציטוט.

מצער לחשוב שהממשלה העבריינית תאשר עונשים חד פעמיים לפושעים במקום להושיבם מאחורי סורגים כדי שיתחרטו יום יום ויעבדו למען תשלום פיצויים הרבה שנים.

עצוב לחשוב שהסתה פרועה כנגד עיקרה של תורה תיגרום לישראלים מוטרפים וזועמים לשכוח את המיצוות ממרומים ולהיות רצחניים, ואז במקום מדליה הם יקבלו עונשים סופניים.

המשפחות השכולות של הפורעים המסוכנים שיהפכו לנידונים ושאהידים יהודים בטח קצת יתלוננו, אבל לא בטוח שזה יעזור כי ההנהלה הכוחנית והעבריינית נורא רוצה לעשות רושם כוחני ביעתונים.

בקיצור, יש סיכוי שכל הפוגרומיסטים האלימים ששרפו למשפחות וילדים את הבתים יזוהו, יצודו ויועמדו רועדים באזיקים בבית דין ישראלי כשהם חוששים מחוקים קטלניים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- רשע, פשע ועיקרה של התורה קישור למאמר בשם- כשהכל בוער כדאי למהר. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאומי. קישור למאמר בשם- המתחזים ליהודים מכפישים ומזיקים. קישור למאמר בשם- טרוריסטים הם פושעים מסוכנים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “עונש למחבלים מכל הסוגים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן