פושעים רוצים שופטים סלחניים?

פושעים רוצים שופטים סלחניים?

בדיקטטורה, הכנופייה השלטת ממנה שופטים צייתניים שיסלחו לה על חטאיה ופשעיה, כאילו שאין בעייה או שלא קיים שופט עליון במרומים שמשגיח מלמעלה.

.בדמוקרטיה, הרשות השופטת עצמאית ואינה תלוייה בהנהלה. אם הרשות המבצעת שוגה או טעה בכוונה, החוק עוצר את המזימה, וזו הכוונה בשיטה. סך הכל, בלי זה יש ממלכה או דיקטטורה ששונה במהותה מדמוקרטיה.

כרגע ולמרבה הצער יש בארץ ניסיון זדוני לצפצף על שיטת הסיונריטי בבית המשפט ולמנות לעליון נשיא שמרני וימני, שעד כה היה במיעוט סלחני ותמך בהקלות לחברי המישטר הנכלולי והעברייני.

לא סביר שחברי וחברות בית המישפט העליון יתנו ידם להרס החזון לציון, אבל הכנופייה ושליחה עושים ניסיון, בזדון.

ציטוט.

אלרון לא ראוי להיות שופט עליון, ובטח שלא לעמוד בראשו.
נדמה שהנשיאה מרים נאור ז”ל צדקה באבחנתה • יש רק שתי אפשרויות להסביר את המהלך של השופט אלרון: או שהוא נותן יד למי שרוצים לבצע השתלטות פוליטית על בית המשפט העליון, או שהוא נותן לחשבונות אישיים להוביל אותו – למרות הסתייגותו מביטול שיטת הסניוריטי.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, נאשם בשלל תיקים פלילים שגם מצוי בניגוד עיניינים רוצה לקדם מינוי שופטים צייתניים וסלחניים.

נו, טוב. בהחלט אפשר להבין לליבו של הפושע הסידרתי, אבל למעלליו המזיקים כנראה יבוא בקרוב סוף משפטי והחלטי. מורשעים בדדך כלל נשלחים לשבת סגורים במתקן כליאה ציבורי.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם-הדמוקרטיה נלחמת על עצמאותה. קישור למאמר בשם- מה יוחלט בבית המשפט? קישור למאמר בשם- כנופייה שדגל שחור מתנוסס מעליה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן