קינה אבלה שעודכנה

קינה אבלה שעודכנה

התורה היא ספר מלא חוכמה, אפילו שרוב המאמינים בה לא באמת נוהגים לפי עיקר מצוותה. למרבה השמחה וההקלה, ביום כיפור אנו קצת מתחננים למחילה ובדרך כלל מקבלים על תנאי לעוד שנה.

ציטוט:

הַצְּבִי, יִשְׂרָאֵל, עַל-בָּמוֹתֶיךָ חָלָל: אֵיךְ נָפְלוּ גִבּוֹרִים.

אַל-תַּגִּידוּ בְגַת, אַל-תְּבַשְּׂרוּ בְּחוּצֹת אַשְׁקְלוֹן: פֶּן-תִּשְׂמַחְנָה בְּנוֹת פְּלִשְׁתִּים, פֶּן-תַּעֲלֹזְנָה בְּנוֹת הָעֲרֵלִים.

עד כאן ציטוט מקינה עתיקה ומלאת אבלות.

היום כבר לא שולטים בנו מלכים מדוכאים וחרדתיים שנאשמים בפלילים, וכנראה מבכים את מה שכבר לא ישוב לעולמים. לפיכך, אולי צריך לעדכן קצת את המילים.

הַצְּבִי, יִשְׂרָאֵל, עַל-בָּמוֹתֶיךָ חָלָל: אֵיךְ נָפְלוּ עבריינים סדרתיים.

אַל-תַּגִּידוּ בְגַת, אַל-תְּבַשְּׂרוּ בְּחוּצֹת אַשְׁקְלוֹן: פֶּן-תִּשְׂמַחְנָה בְּנוֹת הדמוקרטים, פֶּן-תַּעֲלֹזְנָה בְּנוֹת הָציונים.

עד כאן עידכונים רעננים לכתובים נושנים.

יודעי דבר מספרים שהכל ברצון הרב חסדו השוכן במרומים. לפיכך, כנראה שבזכותו הודחו עבריינים סדרתיים שהסתבכו עד צוואר באישומים פליליים. יהי שמו מבורך לעולמים.

הגיע הזמן שתבוא ישועה לסובלות ולסובלים שהוסטו מחזון המייסדים, נסגרו בסגרים ונרמסו בחגים.

קישור לקינת דויד בויקיפדיה. קישור למאמר בשם- מרגלים איראנים ועבריינים מקומיים. קישור למאמר בשם- גם חנה’לה התבלבלה. קישור למאמר בשם- הכנופייה דרסה את הדמוקרטיה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן