רשעים, פידיון שבויים וקדושת החיים

רשעים, פידיון שבויים וקדושת החיים

במשך ארבעה חודשים הממשלה העבריינית ניסתה לספר לציבור בדמוקרטיה העברית, זו שסבלה בצורה נוראית לאחר מתקפה רצחנית שלא נמנעה על אף אזהרות שנישלחו לנאשם שמסובך בצורה פלילית, שמטרות המלחמה היא השבת החטופים ונטרול איומים.

במבחן התוצאה ועל אף העובדה שרק משא ומתן הוביל לשיחרור שבויות ושבויים הבייתה, הכנופייה מתעקשת להמשיך בלחימה, מסתבכת עם ידידתנו הגדולה ומתעלמת מהסכנה כאילו שלחיים אין קדושה.

ביהדות, פידיון שבויים מתייחס לחובה לעשות הכל כדי להציל חיים. למרבה הצער, יש פושעים שמתחזים ליהודים בעודם מצפצפים על עקרונות מוסריים. למרבה השמחה, לפעמים הרשעים מתנדבים לגלות לצופים ששיקולים פוליטיים ואנוכיים נראים להם יותר חשובים מחייהם של יהודים.

ציטוט:

סמוטריץ’ על החזרת החטופים: “זה לא הדבר הכי חשוב. האמירות ‘בכל מחיר’ הן לא נכונות וחסרות אחריות”
עד כאן ציטוט מדברים שמבטאים טעות חסרת מוסריות, שכנראה מעידה על רשעות או בורות.

את האוייבים יש לנצח במלחמה עיקשת ונחושה במשך שנים, במידה וזאת אם אין אפשרות להגיע עימם להסדרים. לעומת זאת, לחטופות ולחטופים אין זמן למשחקים של פוליטיקאים אכזריים ואטומים.

בעברית קלה, היום נעשה לגמרי ברור שכנופיית הממשלה לא באמת פעלה כדי להשיב את החטופות והחטופים הבייתה כעדיפות עליונה אלא למען תמונת ניצחון של עזה החרבה, ומראות מצערים של אוכלוסיה עקורה, אומללה ורעבה לצרכי פוליטיקה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- חבר כנופייה חושף את הרמייה. קישור למאמר בשם- ניצחון יביא כישלון ויגון? קישור למאמר בשם- הסדרים יותר נעימים מעימותים. קישור למאמר בשם-מהמרים בחיים של אחרים. קישור למאמר בשם- קדושת החיים ונאשם בפלילים. קישור למאמר בשם- מלחמה לא תביא רגיעה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “רשעים, פידיון שבויים וקדושת החיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן