יש סבירות או אפשרות לניבצרות?

יש סבירות או אפשרות לניבצרות?

כמו שאר כוחות הביטחון והצבא, גם המשטרה מחוייבת על פי חוק לציית לממשלה, לפעול בשליחות המדינה ואסור לה לצאת לשביתה או להביע עמדה פוליטית בשום סוגייה.

למרבה הצער, הנאשם בפלילים הקיף עצמו בפושעים, עבריינים, סחטנים וחמדנים אנוכיים במטרה למלט עצמו מישיבה מאחורי סורגים.

במשך הרבה שנים הוא ציפצף על החוקים, הפריח כזבים ולמעשה עד היום לא ממש פועל למען מדינת היהודים, שכן טובתו האישית נראית לו יותר חשובה משבועת האמונים.

עד עתה, כל שומרי הסף במדינה כנראה לא הצליחו למנוע מצב תמוה ומעורר חרדה קיומית עזה שבו פושע סידרתי, שגם חשוד בבגידה בביטחון הלאומי בעבור רווח כלכלי אישי, מורשה לשלוט את המערכת כולה.

העבריין הרשה להעביר המון מזומנים במיזוודה לטרוריסטים רצחניים בעזה, והטעות המזעזעת הזו גרמה לנו לאסון נורא. המלחמה שלא נמנעה על אף מיכתבי האזהרה מהצבא עוד לא נעצרה בגלל גישה סרבנית, מסוכנת ונפיצה בהנהלה, ובלי מוכנות לעסקת פידיון שבויים חיי החטופות והחטופים נמצאים בסכנה גדולה.

ציטוט:

היועמ”שית: אנו חייבים משטרה לא תלויה, שאינה מושפעת מגורמים בממשלה.

היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, אמרה היום (שלישי) כי על המשטרה לשרת את כלל הציבור ואסור שתהיה תלויה פוליטית. בכנס של אגף החקירות והמודיעין במשטרה, שבו נכח גם השר לביטחון פנים איתמר בן גביר, אמרה בהרב-מיארה כי “כלל יסוד הוא שמשטרת ישראל חייבת לשרת את הציבור כולו ואת האינטרס הציבורי במובנו הרחב.

עד כאן ציטוט

אולי היועצת בהמשפטית לממשלה יכולה להחליט שיש סבירות לכך שעבריינות, שחיתות והפקרות לא ממש תורמות לממלכתיות או מעידות על אחריות, ולאור זאת ולהמליץ על ניבצרות ללא השתהות?

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא מכונה חסרת עמדה או דיעה. במציאות, הנאשם אולי מושך בחוטים ושואף למחיאות כפיים ללא קשר למחדליו המזעזעים, אבל הוא בעצם מסובך בפלילים, אחראי לכשלים נוראיים ובצדק מאוד חושש מישיבה מאחורי סורגים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- בגידה במגילה תביא סכנה. קישור למאמר בשם- סחיטה כשרה? קישור למאמר בשם- כזבן, זגזגן, ועבריין מסוכן. קישור למאמר בשם- הסדרים יותר נעימים מעימותים. קישור למאמר בשם- מלחמה לא תביא רגיעה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן