שנאה אלימה מעידה על תרבות רעה

שנאה אלימה מעידה על תרבות רעה

הסתה לרצח עם אינה דבר תרבותי, מוסרי, נימוסי, חוקי או ממש חכם.

ציטוט:

מנהיג המחאה באוניברסיטת קולומביה אמר ש”הציונים לא ראויים לחיות” – וסולק.
חימאני ג’יימס, ממנהיגי המחאה הפרו-פלסטינית באוניברסיטת קולומביה בניו יורק, פרסם סרטון שרץ ברשתות החברתיות ובו אמר בנינוחות: “לציונות לא מגיע לחיות” • מאוחר יותר, הוא הדגיש שהוא “מתחרט” על דבריו • המפגינים באוניברסיטה הודיעו שהגיעו למבוי סתום בשיחות עם הנהלת האוניברסיטה, וכי הם לא מתכוונים לפנות את מאהל המחאה.

עד כאן ציטוט.

רשעים אטומים שחושפים דחפים אלימים ברבים ומספרים שמזימתם היא להיות מזיקים ורצחניים בעצם מדגימים לציבור שהם לא ממש מכבדים את עיקר המסר מהכתובים הקדושים.

את מיליוני העבדים מאפריקה צדו ערבים במשך הרבה שנים, והם עשו זאת לא מתוך שנאה חלילה אלא רק לצרכים מיסחריים. מעניין שצאצאי האומללות והאומללים שעכשיו חיים די חופשיים באמריקה אוהבים את המוסלמים שגרמו להם לאסונות נוראיים.מי יודע? אולי הם נימנמו בזמן שיעורי היסטוריה משעממים או שסתם עשו דברים אחרים במקום לעיין בספרים ולהיות תלמידים.

בשנות השישים השחורים באמריקה יצאו למאבק חברתי למען שיוויון אמיתי. הרבה מעורכי הדין שסייעו למיעוטים המקופחים במאבק הארוך והקשה שבסוף הצליח היו יהודים, שחלקם ברחו לשם מאימת הצוררים הנאצים.

בתום מלחמת העולם השנייה האו”ם החליט על חלוקת הארץ, ובן גוריון הסכים לקבל פשרה מצומקת וגרועה. לעומת הישראלים, כל המדינות השכנות וגם הערבים המקומיים סירבו לחלוקה, ופתחו במלחמת חורמה במטרה להשמיד את היהודים.

בעיית הפליטים החלה ב 1948 בגלל שהתוקפים הפסידו במלחמה וברחו מהבתים. מדינות ערב לא קלטו את אחיהם ושילבו אותם בחיים רגילים אלא החזיקו בהם המחנות עקורים, שהיו דלים, מוזנחים וכר פורה לגידול מיואשים זועמים.

בעוד שישראל קלטה מיליוני עקורים ועשתה מאמצים כבירים לשלב את הפליטים בחיים האזרחיים, בארצות ערב בודדו את בני דתם הבורחים, והשאירו אותם מסכנים במחנות סגורים לצרכים פוליטיים.

ללא קשר לעובדות היסטוריות, הסתה כנגד היהודים היא דבר שיגרתי, ולאחרונה יש מאמץ עולמי ללבות מהומות אלימות, כנראה למטרות כלכליות.

סך הכל, שלום במזרח התיכון יפריע לצאר של רוסיה לעשות המון ממון. כנראה שבגלל זה עכשיו רואים יד מכוונת שבבת אחת מפעילה את כל הבוטים, הטרולים, המשרתים, מקבלי השלמונים, שונאי היהודים, אוייבי הדמוקרטים ושליחי רודנים.

כנראה שיהייה צורך קצת לקצץ בזרועות התמנון ואולי רק אז ישובו הימים הרגועים. יתכן יהייה אפשר להמנע מהדגמת היכולות המערביות בעזרת הסכמות, אבל לאזרחים זוטרים אין שליטה בכאלה החלטות.

מסיבות כלכליות, יהייה מאוד כדאי להראות לעולם שמערכות ישראליות מסוגלות לעוור הגנות איראניות וסוריות בלי הרבה בעיות, שכן הן רוסיות. בנמוסף, רצוי לעשות הדגמה מרהיבה ולהציג יכולת הגנה שאין לאיראן הרחוקה וגם לא לאמא רוסיה.

הידיעה שאין לך יכולת התקפה יעילה, ולאוייב יש מסוגלות לעוור אותך בעקיצה ישירה עשוייה למנוע הסלמה. מצד שני, המזרח התיכון מתנהג כמו המערב הפרוע ולכן קצת קשה לדעת מה בדיוק יבוא במערכה הבאה. כמובן שהסדרה תהייה התוצאה הכי טובה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- הדמוקרטיה לא מאמינה בשנאה. קישור למאמר בשם- אמונה אלימה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכחשה היא שיטת הרזייה? 

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן