תורתם רצח עם?

תורתם רצח עם?

כל רשע שקורא לרצח עם והשמדת אוכלוסיה נמצא בבעייה, שכן הדבר נחשב להסתה לפגיעה ולכן מהווה עילה לתביעה בערכאה.

לפי התורה, אסור להרוג ולהזיק לאנשים בשום צורה, אפילו שמותר לנטרל סכנה. אפשר וצריך לחסל איומים רצחניים בלי להשמיד מיליוני בילתי מעורבים. רעיונות מסוג זה גרמו לעם היהודי נזקים איומים, וכידוע ליודעים אנו מנועים מלעולל לאחרים מה שלנו לא היה נעים.

למרבה הצער, לא כל המתחזים ליהודים מבינים בכתובים, ומסיבה זו מידי פעם פולטים רעיונות הזויים שמראים שהם בעצם בורים אלימים ועברייניים.

ציטוט:

היועמ”שית ופרקליט המדינה לפני הדיון בהאג: “התבטאויות לפגיעה בבלתי מעורבים עלולות להוות עבירות פליליות”
לקראת הדיון בעתירה של דרום אפריקה נגד ישראל ביום חמישי, בהרב מיארה ואיסמן מבהירים: “מחויבים לפעול לפי עקרונות הדין הבין-לאומי ודיני הלחימה” • זאת, כדי להראות שמערכת המשפט מטפלת בקריאות אסורות, וכך אין מקום להתערבות של ערכאות בין-לאומיות • עוד הובהר כי “בימים אלה מצויים מספר מקרים בבחינה של גורמי אכיפת החוק”

עד כאן ציטוט.

לא בטוח שמדינת היהודים כולה צריכה להיענש רק בגלל שהנאשם בפלילים הביא לעזרתו קיצונים גזעניים ואלימים בתיקווה למלט עצמו מהרשעה וישיבה מאוחרי סורגים.

כדאי שהמדינה תטפל במסיתים הרצחניים באמצעים חוקיים, תקיפים ויעילים, וזה יסביר לבית הדין הבינלאומי שאנחנו מטפלים בפושעים שלא מייצגים את גישתה הרשמית של מדינת היהודים.

קישור למאמר ב- N12.קישור למאמר בשם- הפתרון מופיע בחזון לציון. קישור למאמר בשם- הכנופייה מהווה סכנה למדינה. קישור למאמר בשם- .פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן