גורסים, נופשים ונהנים

גורסים, נופשים ונהנים

כזכור לזוכרות ולזוכרים, גם הצדיק דרעי בסוף הורשע לאחר סחבת ארוכה, ושוב האסיר המשוחרר נמצא בבעיה משפטית קלה כבחמורה.

כנראה שיש לקדוש המעונה קשיים בהבנת המקרא, או שהוא לא מאמין שאם כל הזמן חוטאים אז נענשים ממרומים. האמת היא שלא בטוח שלכל הפושעים שמתחזים לכשרים יש אלוהים או כבוד להוראות ממרומים. במציאות, העבריינים הסדרתיים מסובכים בהליכים משפטיים עד האוזניים, אז יתכן שכן ניתן להאמין בקיומו של אלוהים.

ככה זה עם הכנופייה. הפושעים הסדרתיים סבורים בטעות או סתם מתוך גאווה שחוקים והוראות מהכתובים הם רק המלצה. לאור שלל כיתבי האשמה נראה שהרב חסדו לא ממש מרוצה ממי שזומן לערכאה, ואולי ברצונה של השכינה החשודים יורשעו, וישבו סגורים, משועממים וגלמודים בתא לאיזה תקופה.

לא לגמרי ברור למה עדיין לא מזדרזים ועוצרים עבריינים סדרתיים עד תום ההליכים? מי מרשה להם להסתובב חופשיים, לתאם גרסאות עם עדים בתנאים נוחים, ולהשמיד ראיות חשודות שנגרסות לפיסות קרועות שאחרים אוספים בעבורם בשקים שמושלכים?

מה, שר המשפטים לא סבור שאלה דברים פסולים ואסורים שגורמים נזק ממשי להליכים, לראיות, לעדויות האמינות ולמימצאים הגרוסים?

יכול להיות שהאחראי על החוקים עושה הנחות לחברים ותיקים או שהוא חלילה סובל מחששות קלים בשל קצת סחיטה או איומים? אולי כדאי לדווח על הדבר לשר לביטחון פנים, שכן לא ממש נראה ששר המשפטים נוקט בצעדים שיעצרו עבריינים שממשיכים לגרום נזקים.

מעצר עד תום ההליכים ימנע השמדת מסמכים, תיאום גירסאות עם עוד עדים, וגם יעזור לבכירים שחלילה נפלו קורבן להצעות מנומסות שלהן לא מסרבים.

קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר בשם- יש התקדמות בנושא ביעור השחיתות? קישור למאמר בשם- הכנופיה מפעילה איומים וסחיטה? קישור למאמר בשם- מי מונע ועדת חקירה? למה?. קישור למאמר בשם- למה יש חשודים ואין חוקרים? קישור למאמר בשם- דרושה ועדת חקירה. קישור למאמר בשם נאשם בפלילים לכאורה בגד במדינת היהודים. קישור למאמר בשם- שר המשפטים אוהב עבריינים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

One thought on “גורסים, נופשים ונהנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן